به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه دهلران بر بیداری ملت ها در مقابل جنایات دنیای استکبار و رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: از مجامع خاموش بین المللی نیز خواهانیم که فطرت درونی خود را در مقابل این جنایات بیدار کنند و بدانند که روزی امت اسلام گریبان آنها را خواهد گرفت و امروز شاهدیم در اقصی نقاط دنیا بیداری اسلامی و هجمه ملت ها علیه امریکا و اسرائیل شکل گرفته است.
وی روز قدس را یادگار امام راحل و عامل بیداری امت اسلام در مقابل جنایات استکبار و رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دانست افزود: روز جهانی قدس روز بیعت مجدد امت اسلامی با آرمان های امام و منویات مقام معظم رهبری است که امت واحده اسلام در راستای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و بیداری اسلامی گام برداشته و پایه های استکبار جهانی در راس آن آمریکا و اسراییل غاصب و ایادی مزدورش را به لرزه انداخته است.
موسوی با اشاره به بیانات رهبری در مراسم ارتحال امام امت(ره) تاکید کرد: مقام معظم رهبری با سخنان مهم و حکیمانه خود بار دیگر صلابت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید و حجت را بر همگان تمام کردند.
خطیب جمعه دهلران یادآور شد: سخنان معظم له جان تازه ای به نظام بخشید و بار دیگر نظام را بر قله های افتخار و اقتدار نشاند و سیلی محکمی به استکبار زد.
وی بر احیای انرژی هسته ای و توجه به استقلال کشور و فشارهای اقتصادی، روانی و عملی دشمن از نگاه رهبری اشاره و اضافه کرد: همه بعنوان سربازان راستین انقلاب برای حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت فرماندهی کل قوا از نظام و کشور حمایت می کنیم.
امام جمعه دهلران ماه رمضان و لیالی قدر را بهترین فرصت برای بهره گیری از فیوضات الهی و رسیدن به سعادت دنیا و آخرت و خودسازی دانست و گفت: باید از این روزهای باقی مانده هم نهایت استفاده معنوی را برد.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به نزدیک شدن عید سعید فطر گفت: با توجه به اینکه قوت غالب مردم منطقه گندم است زکات فطره هر نفر60 هزار ریال است.
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.