به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز جمعه در آئین رونمایی از ناوگان جدید خدمات شهری شهرداری ایلام با بیان اینکه کشتارگاه دام شهر ایلام به فردی که اهلیت لازم را نداشت واگذار و درنهایت با تعطیلی مواجه شد، اظهار کرد: تعطیلی این کشتارگاه مشکلات بهداشتی و زیست محیطی زیادی برای مردم شهر ایلام ایجاد می کند.
وی تاکید کرد: بنابراین لازم است شهرداری به منظور رفع این مشکلات نسبت به خرید کشتارگاه یا احداث کشتارگاه جدید اقدام کند.
استاندار ایلام گفت: کشتار غیر مجاز دام در قصابی ها بدلیل شیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام با خطرات زیادی مواجه است که در ماه های گذشته با قدرت از آن جلوگیری شد اما از آنطرف کشتارگاه جواب نداد و تعطیل شد و ما مجبور به سکوت شدیم.
سلیمانی دشتکی افزود: ساخت کشتارگاه از وظایف شهرداری است و در این زمینه استانداری برای فراهم کردن زیرساخت ها آماده کمک و همکاری است.
وی تاکید کرد: ساخت یا خرید کشتارگاه به نوعی سرمایه گذاری برای آینده است و علاوه بر حل مشکلات زیست محیطی شهر ایلام به درآمد زایی برای شهرداری منجر خواهد شد.
استاندار ایلام گفت: بحث معارض شدن مردم در حال تبدیل شدن به یک فرهنگ است و به مانعی برای توسعه استان تبدیل شده است.
سلیمانی دشتکی اظهار کرد: در اجرای طرح های مختلف باید قواعد و روش های انجام کار مد نظر قرار گیرند اما برخی خود متخصص همه امور شده و خواستار اعمال نظراتشان هستند.
وی تاکید کرد: از همه مردم استان ایلام تقاضا می شود به عنوان مردمی که هزاران شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند روال را تغییر دهند و کار کارشناسی و قانون را جایگزین عقاید خود کنند.
به گزارش ایرنا، در این آئین از 10 دستگاه ماشین آلات سنگین خدمات شهری شهرداری ایلام شامل 6 دستگاه پرس زباله، یک دستگاه جارو زن مکانیزه شهری، یک دستگاه ماشین حمل زباله، یک دستگاه تاکسی شور و یک دستگاه آمبولانس با اعتبار 20 میلیارد ریال رونمایی شد.
6032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.