به گزارش ایرنا، جلال میرزایی روز دوشنبه در جریان سفر شهرستانی استاندار به سیروان و در جمع مردم اظهار کرد: انعکاس نیازها و مشکلات مردم سبب پیگیری آنها در سطح ملی می شود که متاسفانه عدم وجود منابع کافی سبب شده نتوانتم به درستی پاسخگوی مردم باشیم.
جلال میرزایی در اولویت قرار دادن مشکلات ضروری مردم را از مهم ترین شعارهای دولت عنوان کرد و افزود: اگر در راستای تامین خواسته های مردم دقت لازم وجود نداشته باشد، منجر به نارضایتی شده و حوادثی مانند حادثه دی ماه سال گذشته را در پی خواهد داشت.
وی یادآور شد: منابع موجود در استان باید در راستای اشتغالزایی و آبادانی استفاده شود و با رصد تحولات برای حفظ منافع ملی برای توسعه کشور با تدبیر عمل شود.
وی تاکید کرد: بخشی از نگرانی های اکنون ناشی از بی تدبیری گذشته و هدر دادن منابع است، اگر عقلانی پیش نرویم هزینه آن را خود مردم پرداخت می کنند.
میرزایی یادآور شد: افزایش قیمت نفت و درآمد پنج میلیارد دلاری نفت فرصتی برای رفع مشکلات کشور است که باید از آن استفاده کرد.

** بن بست بودن از مهم ترین مشکلات شهرستان سیروان است
نماینده دیگر استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: یکی از مشکلات اصلی شهرستان سیروان محرومیت و بن بست بودن آن از نظر وضعیت جغرافیایی است که با حمایت و همراهی مدیریت استان باید از این بن بست خارج شود.
سلام امینی تاکید کرد: مردم این شهرستان با مشکلات متعددی مواجهه هستند و معیشت آنان از طریق دامداری و کشاورزی تامین می شود، با وجود ظرفیت مناسب در این حوزه مشکلاتی در بازپرداخت تسهیلات دارند و امیدواریم با تلاش مسئولان از کشاورزان حمایت شوند.
وی با بیان اینکه تصویب بودجه برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در راستای رفع مشکلات ضروری است، افزود: با رونق گرفتن زنجیره ای صنعت، چرخه تولید اشتغال و معیشت بهبود می یابد و مشکلات اساسی مردم رفع خواهد شد.
امینی به پمپاژ آب رودخانه سیمره اشاره کرد و تاکید کرد: راه اندازی پمپاژ رودخانه سیمره هزاران هکتار زمین دیم به آبی تبدیل می کند و زمینه معیشت و رونق چرخه اشتغال و صنعت کشاورزی و دامداری را فراهم می کند.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.