به گزارش ایرنا، دکتر کریم لاله ماژین روز شنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: از این میزان در بخش بستری 29 هزار بار مراجعه با 300 میلیارد ریال و در بخش سرپایی با 2 میلیون و 600 بار مراجعه، 420 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی افزود: این میزان سال 95 در بخش بستری 26 هزار و در بخش سرپایی 2 میلیون و 480 هزار بار مراجعه با 690 میلیارد ریال هزینه شده است.
دکتر لاله ماژین یادآور شد: در استان ایلام ٣٩4 مرکز درمانی طرف قرارداد این سازمان است و امیدواریم تعداد این مراکز با تامین اعتبار افزایش یابد.
مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام تاکید کرد: بودجه مصوب سال 95 در بخش درمان تامین اجتماعی استان 570 میلیارد ریال بوده که این رقم سال 96 به 720میلیارد ریال افزایش یافت.
دکتر لاله ماژین اظهار کرد: بیشتر بدهی های پزشکی سال گذشته تسویه شده و در تلاشیم باقیمانده این بدهی ها در طول سال جاری پرداخت شود.
وی ادامه داد: سال گذشته حذف دفترچه درمانی برای تسهیل در کار بیمه شدگان و پزشکان در مراکز ملکی اعمال شد و خدمات درمانی اکنون به صورت الکترونیک ارائه می شود.
لاله ماژین در خصوص بیمارستان شهدای زاگرس ایلام گفت: از زمان افتتاح این بیمارستان تاکنون ١٩0 مورد زایمان طبیعی و سزارین انجام شده که در صورت حضور پزشک متخصص این آمار افزایش می یابد.
وی افزود: سال 95 ویزیت پزشک متخصص در مراکز ملکی چهار درصد بود که با افتتاح مراکز درمانی تامین اجتماعی 2 درصد رشد داشته و در صورت جذب پزشک متخصص در بخش های مورد نیاز میزان ویزیت نیز افزایش می یابد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: ره آورد سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان کلنگ زنی 2 درمانگاه مهران و دره شهر با اعتبار 220 میلیارد ریال بود که در صورت صدور مجوزهای مورد نیاز سال جاری ساخت و ساز آن آغاز می شود.
وی کار فرهنگی این سازمان را کنگره عظیم اربعین اعلام کرد و گفت: اربعین سال گذشته طی ٢ هفته با ارائه امکانات ویژه و خدمات دهی به زائرین بیش از ٢٢ هزار بار مراجعه و ٢٩ هزار خدمت به ثبت رسید که این روند در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.