یاسین علی حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارکرد: این گشت های ویژه در تمام تعطیلات عید نوروز بر اراضی باغی و زراعی استان ایلام برای جلوگیری از هرگونه تخلف در حوزه زمین نظارت دارند.
وی هدف از اجرای این طرح را حفاظت از اراضی زراعی و باغی در استان برشمرد و افزود: این نیروها در سطح اراضی کشاورزی و باغی استان تا پایان ایام نوروز حضور دارند.
علی حسینی یادآور شد: این اقدام در راستای ضرورت هرچه بیشتر افزایش پوشش امنیتی و حفاظتی اراضی کشاورزی و ممانعت از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی توسط افراد فرصت طلب و سود جو است.
وی گفت: در مدت تعطیلات نوروزی و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص تغییر کاربری غیر مجاز اراضی با متخلفان برخورد قاطع و قانونی صورت می گیرد.
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام افزود: گشت های این سازمان به منظور آگاهی بخشی و اطلاع رسانی از تبلیغات قانونی ناشی از تغییر کاربری غیر مجاز اراضی از طریق توزیع بروشور و پوستر اقدام می کنند.
علی حسینی اظهار کرد: همچنین سامانه رایگان 131 ارتباطات مردمی مستقر در مدیریت امور اراضی استان به صورت شبانه روزی در ایام نوروز آماده دریافت و ثبت گزارشات مردمی در زمینه تغییر کاربری غیر مجاز اراضی و مشاهده و اطلاع رسانی به همشهریان و بهره برداران در زمینه فعالیت ها و آگاهی سازی نسبت به قوانین مرتبط با حوزه زمین است.
به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای بیش 342 هزار هکتار اراضی زراعی و 6 هزار هکتار باغ است.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.