محمد سلیمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در اجرای این طرح علاوه بر 11 پایگاه جاده ای ثابت مستقر در مسیرهای ارتباطی استان، سه پایگاه دیگر نیز به صورت سیار راه اندازی می شود.
وی افزود: این تعداد پایگاه در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی این جمعیت از 25 اسفندماه جاری تا 16 فروردین ماه سال آینده در محورهای ارتباطی این استان مستقر می شوند.
مدیرعامل هلال احمر ایلام ادامه داد: در این پایگاه ها خودروهای نجات، آمبولانس و پرسنل پشتیبان به همراه امدادگران آموزش دیده در این پایگاه ها مستقر شده و نسبت به ارائه خدمات امداد جاده ای به مسافران نوروزی اقدام می کنند.
سلیمانی همچنین از احداث 2 پایگاه امدادی این جمعیت ویژه کاروان های راهیان نور در مسیر یادمان شرهانی و نقطه ایثار اشاره کرد و یادآور شد: در این پایگاه ها نیز در صورت نیاز امدادرسانی به کاروان های راهیان نور انجام می شود.
سلیمانی اضافه کرد: همچنین به منظور رفاه حال مسافران طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی نیز توسط اعضا جوانان این جمعیت از 25 اسفندماه جاری تا نیمه فروردین ماه سال آینده اجرا خواهد شد.
به گفته وی، خیمه های نماز توسط این جمعیت در جاده های استان ایلام بر پا می شود تا نمازگزاران در این مکان ها فریضه نماز را بجا آورند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: همچنین بر اساس برنامه زمانبندی شده بالگرد امدادی این جمعیت در طول ایام تعطیلات نوروزی چند روز در این استان مستقر خواهد بود.
وی افزود: این جمعیت به عنوان عضو ستاد تسهیلات سفر آماده خدمات رسانی به مسافران بوده و خدمات دهی این جمعیت نسبت به سال های گذشته انجام می شود.
سلیمانی از مسافران نوروزی خواست در صورت مواجه با حوادث احتمالی در محورهای ارتباطی استان با شماره 112 تماس حاصل کنند.
طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با هدف کاهش حوادث جاده ای و تسریع در امدادرسانی به آسیب دیدگان حوادث همه ساله توسط جمعیت هلال احمر اجرا می شود.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.