مهناز همتی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه نظارت ها در بازار شب عید و این ایام تشدید خواهد شد، اظهار کرد: در این بازرسی ها، کالاهای مشمول رعایت استاندارد اجباری کنترل و با توزیع کالاهای فاقد پروانه استاندارد برابر قوانین رسیدگی و برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون نمونه برداری از سطح بازار و بازرسی های متعددی در حال انجام است، افزود: بازرسان این اداره کل در قالب گشت های مشترک با همکاری سازمان های صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی استان تا پایان نوروز تمرکز ویژه ای روی مواد غذایی و سایر کالاها مصرفی شهروندان در این ایام خواهند داشت.
مدیرکل استاندارد ایلام تاکید کرد: مردم از کالایی استفاده کنند که نشان استاندارد داشته باشد و اگر قصد دارند از اصالت کالایی مطمئن شوند کد 10 رقمی زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی 10001517ارسال کنند.
همتی یادآور شد: مصرف کالای با کیفیت و سالم حق همه شهروندان است و تولید کنندگان و عرضه کنندگان باید برای جلب رضایت مشتریان خود درراستای تولید چنین کالاهایی اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، طرح نظارت نوروزی در سطح استان ایلام در 2 بخش کالا و خدمات و به 2 شکل سازمانی و مشترک از اوایل اسفند ماه آغاز شده و تا 15 فروردین نیز ادامه دارد.
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.