ضیا رضایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد پاکت به منظور جمع آوری کمک های نقدی دانش آموزان مدارس، برای دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت توزیع شده است.
وی با اشاره به شعار جشن نیکوکاری امسال با عنوان جوانه لبخند می کاریم، افزود: این شعار با هدف ایجاد فضای معنوی در سطح شهرها انتخاب شده تا اقشار مختلف مردم به خصوص دانش آموزان همدلی و مهربانی خود را برای کمک به افراد محروم نشان دهند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ایلام تاکید کرد: سال گذشته 16 میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی در جشن نیکوکاری جمع آوری شد که از این میزان 730 میلیون ریال اهدایی از سوی دانش آموزان مدارس بوده است.
به گفته رضایی، بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته پیش بینی می شود میزان جمع آوری کمکهای جشن نیکوکاری امسال نسبت به پارسال 40 درصد افزایش یابد.
وی بیان کرد: کمک های جمع آوری شده تا قبل از سال جدید با تشخیص آموزش و پرورش بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام گفت: برای جلب هرچه بیشتر کمک های مردمی در جشن نیکوکاری هر سال سعی می شود از ظرفیت افراد خیر و نیکوکار سایر استان ها بویژه تهران استفاده کنیم.
به گزارش ایرنا، جشن نیکوکاری در ایلام همزمان با سراسر کشور از 16 اسفند آغاز و تا 18 اسفند ادامه دارد.
100 هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف تحصیل می کنند که از این تعداد 6 هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.