به گزارش ایرنا، مدیرکل بهزیستی ایلام در این آیین گفت: این مرکز بصورت روزانه و توسط بخش خصوصی راه اندازی و این اداره بر فعالیت آن نظارت خواهد داشت.
زهرا همتی هدف از افتتاح این خانه را توانمندسازی دختران در معرض آسیب عنوان کرد و گفت: ظرفیت پذیرش این خانه 110 نفر است و دختران بالای 12سال در معرض آسیب پذیرش می شوند.
وی نحوه ارجاع دختران در معرض آسیب به این مرکز را بصورت خودمعرف و یا ارجاع از درون و یا برون سازمان بهزیستی و مراجع قضایی عنوان کرد.
به گفته وی، دختران در معرض آسیب پس از پذیرش در این خانه ضمن دریافت خدمات مددکاری و مشاوره ای به منظور توانمندسازی شغلی آنها نیز آموزش هایی ارایه می شود.
مدیرکل بهزیستی ایلام اظهار کرد: هم اینک خانه سلامت دختران دولتی بصورت شبانه روزی در شهر ایلام فعال و از ابتدای سال جاری تاکنون 38 نفر در این مرکز پذیرش شده اند.
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و هیات همراه صبح امروز به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه مدیران کل بهزیستی ایلام به این استان سفر کرده است.
دیدار با استاندار، افتتاح خانه سلامت و حضور در پانزدهمین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر برنامه های سفر یکروزه انوشیروان محسنی بند پی به ایلام بود.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.