به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد اسماعیلی در خطبه های نمازجمعه این هفته آبدانان با تسلیت دهه اول فاطمیه اظهار کرد: اجرای آموزه های این بانوی اسوه انسانیت و توسل به سیره و سنت انسان ساز آن ضامن سلامت و سعادت بشریت است.
وی دهه مبارکه فجر را نقطه عطف تاریخ ملت ایران عنوان کرد و افزود: این دهه مبارک ثمره مجاهدت مردان خدا و هوشمندی و هدایت امام (ره) است که آحاد ملت ایران باید با پیروی از منویات رهبری معظم و حفظ وحدت و همدلی در پاسداری از آن کوتاهی نکنند.
خطیب موقت نمازجمعه آبدانان تعهد مسئولان و همگرایی مردم را زمینه ساز حل مشکلات دانست و اضافه کرد: بیکاری،وجود تبعیض و اشرافی گرایی و دریافت حقوق های غیرمتعارف بعضی از مسئولین مردم را ناراحت و گله مند کرده است اما آنان همچنان پاسدار آرمان های مقدس انقلاب اسلامی خود هستند.
حجت الاسلام اسماعیلی مسئولان دستگاه های مختلف را به تلاش برای رفع مشکلات جوانان فرا خواند و یادآور شد: امروز همه دنیا بخصوص جهان اسلام و دولت های جهان سوم در آتش کینه و جهل ترامپ و همپیمانانش می سوزند اما رئیس جمهور آمریکا در کمال وقاحت شعار حقوق بشر و حمایت از ملت ایران سر می دهد ولی ملت سربلند ایران بزرگ خطاب به وی می گویند ما را به خیر تو امیدی نیست شر مرسان.
آخرین فراز از خطبه های نمازجمعه امروز آبدانان تجلیل از اقدام همافران نیروی هوایی ارتش در 19 بهمن 57 بود که مورد تاکید و تایید نمازگزاران قرار گرفت.
خبرنگار: سید حرمت الله موسوی مقدم ** انتشار: حسن کهزادیان
7174/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.