مکان: آمریکا/ منبع: رسانه های خارجی

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، در تازه ترین مورد از اتهامات اخلاقی بی‌ پایان رئیس جمهور آمریکا خبر رسید که «دونالد ترامپ» با «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل هم روابط نامشروع داشته است.

حرف و حدیث‌ ها این روز‌ها در مورد روابط نامشروع ترامپ با ده‌ ها زن و حق‌ السکوت به بیش از 100 زن که بخشی از آن در کتاب «آتش و خشم» نوشته «مایکل وولف» فاش شده جنجال رسانه‌ای گسترده‌ای را در آمریکا به راه انداخته است. در بخشی از این کتاب مطالبی درباره نیکی هیلی و ترامپ مطرح شده که با توجه به آن، رسانه‌ ها هیلی را متهم کرده‌ اند که با ترامپ روابط غیراخلاقی داشته است.

در بخشی از این کتاب آمده است ترامپ با یک زن در داخل کاخ سفید رابطه دارد. وولف در مصاحبه ای فاش کرد که ترامپ با زنانی روابطه خارج از چارچوب دارد اما به اندازه کافی مدرک ندارد تا آن را در کتابش منتشر کند.

اما نیکی هیلی به گمانه‌ زنی‌ های شکل‌ گرفته بعد از اظهارات وولف درباره رابطه غیراخلاقی‌ اش با رئیس‌ جمهور آمریکا واکنش نشان داد و آنها را با عصبانیت تکذیب کرد. 

وی این شایعات را آزاردهنده و نفرت انگیز خواند و در عین حال تاکید کرد که این گونه شایعات اغلب برای زنان قدرتمند پیش می آید.

 

3

4

6

2

7

5

 

مکان: آمریکا

منبع: رسانه های خارجی

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.