سیروس شیروانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها در زمینه های خدمات، کشاورزی و صنعت بوده و اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال برای اجرای مشاغل کوچک به متقاضیان برابر قانون و بخشنامه ی ابلاغی دولت پرداخت می شود.
وی اظهار کرد: متقاضیان مشاغل خانگی پس از ثبت نام در سامانه وزارت رفاه و ارائه مستندات و مدارک مرتبط با شغل و معرفی به بانک مبلغ 50 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه دریافت می کنند و نظارت بر اجرای طرح و ایجاد انگیزه و درآمد پایدار از اهداف مهم اجرای این برنامه دولت تدبیر و امید می باشد.
مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی چرداول تاکید کرد: سهم شهرستان چرداول 13 میلیارد ریال بود که با نگاه ویژه مدیران این مبلغ اختصاص یافته و برای هر متقاضی کارت معتبر مشاغل خانگی بنابر شغل و رسته کاری صادر و از بانک های عامل تقاضا داریم در پرداخت تسهیلات با متقاضیان و کارآفرینان همکاری داشته باشند.
شیروانی خاطر نشان شد: کارآمدترین روش برای کاهش نرخ بیکاری خوداشتغالی در منازل است که نیازی به سرمایه زیاد ندارد و در صورت اجرای آن توسط متقاضیان سود مطلوبی را نیز درپی دارد.
وی گفت: اداراتی همچون فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی، ارشاد اسلامی، صنعت و معدن و میراث فرهنگی از حامیان و صادرکنندگان مجوز طرح های مشاغل خانگی هستند که انتظار داریم در راستای اجرا و نظارت بر مشاغل همکاری لازم را داشته باشند.
شهرستان 59 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 30 کیلومتری ایلام قرار دارد.
خبرنگار: رضا آزادی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7176/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.