به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهرداد غضنفری از بازسازی 120 واحد تولیدی استان در سال 96 خبر داد و اظهار داشت: برای بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی 240 میلیارد تومان در نظر گرفته‌ شده که این میزان اعتبار به 120 واحد تولیدی کوچک، متوسط و بزرگ اختصاص داده می‌شود.

وی بابیان اینکه برای واحدهای کوچک یک میلیارد، متوسط شش میلیارد و واحدهای بزرگ 15 میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده است افزود: بر اساس قانون بخشی از اعتبار باید توسط خود واحدها تأمین شود که در حدود 20 تا 25 درصد است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان عنوان کرد: در شصت و چهارمین جلسه ستاد تسهیل استان مسائل پنج واحد تعاونی مشکل‌دار مطرح و موردبررسی قرار گرفت و مقرر شد از طریق بانک‌های توسعه تعاون و ملت مشکلات در ارتباط با سرمایه در گردش بررسی و مراحل اخذ مجوز طی شود.

وی بیان کرد: در این جلسه قرار شد با همکاری خانه صنعت و معدن، وزارت صنعت و معدن و خود سازمان در استان و شرکت شهرک‌ها نظارت کافی از ابتدای طرح و مراحل بعدی ازجمله حین و بعدازآن اجرا و پیش از تأمین تسهیلات و ورود به تولید، تسلیم کمیته نظارت شود.

غضنفری تصریح کرد: برای دستگاه‌ها نیز حدود 40 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در بخش‌های مختلف اقتصادی به تصویب رسیده و به بانک‌ها ارجاع داده‌شده تا ظرف 15 روز بررسی شود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 712972
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.