سرمربی تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم پالایش گاز بانوان ایلام با آمادگی کامل و شرایط فیزیکی مناسب به استقبال این تیم صدرنشین رفت و در جدالی پایاپای با تساوی ورزشگاه را ترک کرد.
فاطمه حیاتی افزود: در این دیدار سخت با وجود صدرنشینی تیم میزبان، از نظر تکنیکی و فیزیکی در شرایط مساوی قرار داشتند اما تیم پالایش با برتری توانست در نیمه دوم اولین گل این دیدار را به ثمر رساند.
وی افزود: گل تیم پالایشگاه گاز در دقیقه 60 توسط طاهره آزادی وارد دروازه تیم میزبان شد و تیم شهرداری بم نیز گل تساوی را در دقیقه 86 به ثمر رساند.
حیاتی با بیان اینکه تیم ایلام دارای پتانسیل خوبی هم از نظر فنی و هم از نظر جسمی است ، گفت: شکست سنگین هفته گذشته تیم پالایش گاز باعث شد بازیکنان با جدیت و تلاش بیشتر به دیدار تیم صدر نشین بروند و او را در خانه متوقف کنند و نشان دهد این تیم شایستگی های بسیاری دارد.
وی ابراز امیدواری کرد: این تساوی در مقابل تیم قدر شهرداری بم انگیزه بازیکنان و کادر فنی را بالا برده و امیدواریم با استفاده از شرایط میزبانی بازی آینده را با پیروزی پشت سر گذاریم.
حیاتی گفت: روز جمعه این هفته نیز تیم پالایش گاز ایلام در هفته پانزدهم به مصاف تیم سنندج به میزبانی ایلام در زمین چمن دانشگاه ملی خواهد رفت.
به گزارش ایرنا، تیم پالایش گاز بانوان ایلام با 14 بازی، 6 برد، 3 تساوی، پنج باخت،28 گل زده و 21 گل خورده با 21 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.