به گزارش خبرنگارایرنا، داوود مهابادی عصر روز یکشنبه در مصاحبه خبری پس از برد تیمش در هفته بیستم رقابت های فوتبال دسته یک برابر آلومینیوم اراک در قائمشهر به خبرنگاران افزود : نباید شهرآورد فوتبالی مازنی ها را حساس کنیم، چرا که این بازی نیز برای هر 2 تیم خونه به خونه و نساجی قائمشهر 3 امتیازی است و هر تیمی که بهتر بازی کند برنده میدان می شود.
وی اضافه کرد : ایجاد حساسیت کاذب برای این دیدار باعث کاهش کیفیت بازی و حواشی می شود که در آن هر 2 نماینده مازنی ها متضرر می شوند و درخواست ما از هواداران تیم ها و رسانه ها این است که این دیدار را حساس نکنند.
شهرآرود فوتبالی مازنی ها در لیگ یک فوتبال جام آزادگان بین 2 تیم خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر 8 بهمن ماه درزمین شهدای هفتم تیر شهر بابل برگزار می شود.
دیدار رفت این 2 تیم در قائمشهر با نتیجه یک بر صفر به سود نساجی خاتمه یافت.
نساجی از 20 بازی لیگ یک با 36 امتیاز در رده سوم و خونه به خونه با همین تعداد بازی و کسب 35 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.
** چمن مصنوعی بهانه کوچ تمرینی نساجی در تهران
سرمربی نساجی قائمشهر در مورد کوچ تمرینی بازیکنانش به پایتخت گفت که زمین ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مصنوعی است و بیش از 2 روز در هفته قابلیت تمرین ندارد.
مهابادی افزود : برای جلوگیری از آسیب دیدگی بازیکنان، تمرین این تیم در پایتخت پیگیری می شود و برای دیدار خانگی 2 روز زودتر بازیکنان به قائمشهر سفر می کنند و در برابر تماشاگران تیم تمرین خواهند کرد.
تمرین نساجی قائمشهر به عنوان نماینده مازندران در رقابت های لیگ یک فوتبال جام آزادگان در پایتخت نارضایتی هواداران قدیمی ترین تیم فوتبالی استان را به دنبال داشته و تاکنون هواداران چندین بار اعتراض کتبی و شفاهی خود را به مسوولان باشگاه اعلام کردند.
** بازگشت عباسزاده غنیمت بزرگ برای نساجی
سرمربی نساجی قائمشهر بازگشت محمد عباسزاده آقاگل فصل گذشته لیگ یک و بازیکن سابق این تیم از تیم لیگ برتری سایپا تهران به تیم نساجی را غنیمتی بزرگ برای تیمش دانست و گفت : عباسزاده بازیکن قدرتمند و پرطرفداری است و بازگشت ایشان به تیم نساجی باعث روحیه دادن به بازیکنان و کیفیت بازی تیممان می شود.
مهابادی ابراز امیدواری کرد تا تیم نساجی بتواند با کمک تمام بازیکنانش از جمله محمد عباسزاده به لیگ برتر صعود کند.
در رقابت های لیگ یک جام آزادگان 18 تیم حضور دارند که 2 تیم اول به لیگ برتر صعود می کنند.
خبرنگار: حسین فلاحتی** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.