عباس شمس اللهی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مشعل گاز در این ایام مبارک در 44 روستای شهرستان های ایلام ، دهلران ، دره شهر ، بدره و ملکشاهی روشن و بیش از چهار هزار و 400 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
وی از آغاز عملیات گاز رسانی به 38 روستا با جمعیت یک هزار و 570 خانوار از توابع شهرستان های ایلام، سیروان و آبدانان در دهه فجر امسال خبر داد و یادآور شد: عملیات ایجاد خط تغذیه گاز شهرهای میمه و پهله زرین آباد از توابع شهرستان دهلران نیز آغاز و 588 خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.
مدیرعامل شرکت گاز ایلام تاکید کرد: برای بهره برداری از پروژه های گازرسانی دهه فجر در بخش روستایی 350 کیلومتر خط تغذیه و شبکه اجرا و چهار هزار انشعاب نصب شده است و ضریب نفوذ برخورداری از گاز طبیعی در بخش روستایی به 80 درصد خواهد رسید.
شمس الهی همچنین از نصب بیش از 6 هزار و 150 انشعاب گاز در استان ایلام، از ابتدای سال تاکنون خبر داد و اضافه کرد: هم اکنون بیش از 87 هزار انشعاب گاز در سطح استان ایلام واگذار شده است.
وی تعداد مشترکان جذب شده در سال جاری را حدود هشت هزار و 115 مشترک اعلام کرد و افزود: شمار مشترکان گاز در استان به 135 هزار و 800 مشترک رسیده است.
وی ادامه داد: تاکنون بیش از سه هزار و 338 کیلومتر شبکه گاز در استان اجرا شده که 129 کیلومتر آن به 9 ماه امسال است.
شمس اللهی درباره گازرسانی به شهرها و روستاهای استان نیز گفت: در حال حاضر 22 شهر و 302 روستای استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند و عملیات گازرسانی به سه شهر در حال اجراست.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.