به گزارش ایرنا، سیدرضا نوروززاده روز یکشنبه در بازدید از پتروشیمی ایلام افزود: روند پیشرفت 2 پروژه الفین و SRU (واحد سولفورزدایی) بسیار رضایت بخش است و پس از رفع مشکلات و نارسایی ها به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس در این منطقه حضور داشته ام و رنج ها و مشقات مردم استان ایلام را از نزدیک لمس کرده ام، اظهار کرد: شرکت پتروشیمی ایلام نقش مهمی در رفع محرومیت استان ایلام داشته و با اشتغالزایی مناسب سهم قابل قبولی را در رفع بیکاری داشته است.
مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس نیز در این بازدید گفت: واحد سولفورزدایی پتروشیمی ایلام در طول کمتر از 2 سال پیشرفت بسیار مناسبی داشته است و عملیات اجرایی آن تا پایان سال به اتمام رسیده و در سه ماهه نخست سال 97 به بهره برداری می رسد.
عادل نژادسلیم به پروژه در دست احداث الفین پتروشیمی ایلام به عنوان بزرگترین واحد الفین در غرب کشور اشاره کرد و افزود: در سه سال گذشته درصد پیشرفت این پروژه به میزان چشمگیری افزایش یافته است که دارای ظرفیت تولید 450 هزار تن اتیلن در سال را دارد.
وی با بیان اینکه واحد الفین هم اکنون در مجموع 89 درصد پیشرفت دارد، ابراز امیدواری کرد: این پروژه در ابتدای سال 97 به بهره برداری برسد.
وی اظهار کرد: محصولات پتروشیمی ایلام از باکیفیت ترین محصولات پتروشیمی در کشور هستند که بیش از 80 درصد آن به بازارهای جهانی صادر می شوند.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام نیر در این بازدید گفت: عزم تمام عوامل از مدیریت تا کارگران برای تکمیل و راه اندازی 2 پروژه الفین و شیرین سازی جزم است و امیدواریم این پروژه ها در ابتدای سال 97 وارد مدار تولید و بهره برداری شوند.
فرهاد دانشی از توجه نوروززاده به استان ایلام و پتروشیمی ایلام تشکر و از حمایت های همیشگی نژاد سلیم در جهت شتاب بیشتر در پیشرفت پروژه ها تقدیر و تشکر کرد و گزارشی از روند پیشرفت پروژه ها ارائه داد.
دکتر سیدرضا نوروززاده؛ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، مهندس عادل نژادسلیم؛مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مهندس بساق زاده؛ مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی از پروژه های در دست احداث 'الفین' و 'سولفورزدایی' پتروشیمی ایلام بازدید و در جریان آخرین وضعیت و پیشرفت پروژه ها قرار گرفتند.
پتروشیمی ایلام با حدود 2 هزار نیروی انسانی متخصص و کارگر بزرگترین شرکت خصوصی در استان ایلام و همچنین بزرگترین مجتمع پتروشیمی در غرب کشور است.
خبرنگار: معصومه امیدی** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
6032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.