به گزارش روز دوشنبه ایرنا، آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره پیش از ظهر امروز در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار و از 13 برگزیده این جشنواره تقدیر شد.
در این جشنواره آزاده خرم خبرنگار حوزه فرهنگی و اجتماعی ایرنا مرکز ایلام در بخش خبر به عنوان یکی از 13 برگزیده جشنواره معرفی و تقدیر شد.
در بخش مقاله این جشنواره نیز رضا میرزاد از هفته نامه سفیر ایلام و جبار صفربیگی از هفته نامه عیلام خبر، در بخش گزارش اعظم آریایی از خبرگزاری آریا و عباس حیدریان از روزنامه راه مردم، در بخش یادداشت فریبا میرزایی از هفته نامه پیک ایلام و آمنه حسن بیگی از روزنامه صاحب قلم و در بخش مصاحبه نیز رضا نجفی از خبرگزاری ایکنا به عنوان برتر معرفی شدند.
در بخش خبر نیز آزاده خرم از خبرگزاری ایرنا، رمضان نوری از خبرگزاری مهر و پژمان مهدوی از خبرگزاری فارس به عنوان برگزیده معرفی و در بخش عکس نیز علی جعفری از خبرگزاری صدا و سیما، احمدرضا خانی از سایت اداره کل ارشاد ایلام و یاسر بیگ زاده از سایت خبری ایلام بیدار به عنوان برتر معرفی شدند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این آیین به تاثیر نماز در بعد فردی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: آثار بعد فردی نماز موجب کمال انسان و او را به مقام سعادت و سربلندی می رساند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی اظهار کرد: آثار بعد اجتماعی نماز قابل توصیف نیست چراکه موجب سالم سازی جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی می شود.
وی اظهار کرد: خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگ اشاعه نماز به اوج خود رسیده و امروز هم راه گریز از آسیب های اجتماعی و رهایی از هجمه های فرهنگی دشمنان اشاعه فرهنگ نماز است.
امام جمعه ایلام از متولیان آموزش و پرورش خواست برای ترویج فرهنگ نماز و تاثیر های آن بین دانش آموزان و نسل جوان جامعه بیشتر کار کنند.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری استان نیز در این آیین گفت: پس از اعلام فرخوان این جشنواره 105 اثر از خبرنگاران رسانه های مکتوب استان به دبیرخانه ارسال شد.
حجت الاسلام علی چراغی پور بیان کرد: این جشنواره با هدف توسعه و ترویج فرهنگ نماز در موضوع های نماز، همدلی و هم‌زبانی، نماز، فرهنگ اسلامی و دینی، ترویج فرهنگ نماز، مسجد و نماز، رسانه و ترویج فرهنگ نماز، نماز و سیاست، نماز، علم و تحصیل، نماز و معنویت، نماز و اقتصاد مقاومتی، نماز و امربه‌معروف و نهی از منکر برگزار شد.
به گفته وی، جشنواره امسال با مشارکت ستاد امر به ‌معروف و نهی از منکر استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و ستاد اقامه نماز استان برگزار شده است.
هم اینک در مجموع 16 دفتر نمایندگی خبرگزاری، 27 پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی ، 62 نشریه محلی و نمایندگی 80 روزنامه سراسری در استان فعال است.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.