به گزارش ایرنا، قاسم سیلمانی دشتکی روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ مردم ایلام در اعتراض به ناآرامی ها و هنجارشکنی های اخیر کشور اظهار کرد: کشورهای استکباری در طول تاریخ به شیوه های مختلف آشکار یا پنهان در پی چپاول و غارت ایران اسلامی بوده و پس از پیروزی انقلاب دشمنی با ایران به علت کوتاه شدن دست آنها از منابع کشور شدت یافته است.
وی افزود: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب و کوتاه شدن دستشان از ثروت ها و منابع ایران و بویژه احیای اسلام ناب به شدت احساس خطر کرده و از همان بدو پیروزی نظام جمهوری اسلامی تاکنون به دنبال توطئه ، تخطئه و هجمه علیه کشور با هدف براندازی انقلاب بوده اند و همیشه ناکام و سرخورده شده اند.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: مسئولان با هوشیاری ، مردم با بصیرت و همدلی و نیروهای نظامی با اقتدار باید توطئه های استکبار جهانی و عناصر داخلی آنها را خنثی و اجازه هیچ گونه فعالیت خرابکارانه و آشوب طلبانه ای را به آنها ندهند.
وی تاکید کرد: همه باید با همراهی و همکاری هم به دنبال ایرانی آزاد، آباد و توسعه یافته باشیم و حرکت پرشتاب برای پیشرفت و آبادانی تنها در سایه اتحاد، انسجام و یکپارچگی ملت و مسئولان نظام و اطاعت از رهنمون های آینده نگرانه رهبری امکان پذیر است.
وی با بیان اینکه در کشور فضا برای اعتراض های مسالمت آمیز مردم برای احقاق حق و حقوق آنها وجود دارد، یادآور شد: اما عده ای با ایجاد جو تشنج آمیز و برهم زدن نظم و تخریب اموال عمومی اعتراض های مردم را به حاشیه برده و اصل نظام را با شعارهای ساختارشکنانه خود نشانه می گیرند.
استاندار ایلام افزود: انقلاب اسلامی در سایه تعالیم دین مبین اسلام، رهبری فرزانه، از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران، صبر و مقاومت مردم شکل گرفته و این حوادث کوچک مقطعی هیچ آسیبی به این نظام و انقلاب وارد نمی سازد.
وی تاکید کرد: نظام و دولتی که با رای مستقیم مردم و بنا به خواسته مشروع مردم شکل بگیرد هیچگاه از بین نمی رود و ایران اسلامی با تکیه بر اتحاد مردم و مسئولان و حمایت از منویات مقام معظم رهبری با اقتدار به حرکت رو به جلو خود ادامه می دهد.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشاردهنده: حسن کهزادیان
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.