به گزارش ایرنا، نوروز کهزادی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ملکشاهی گفت : تولید و اشتغال و ارتقای وضعیت معیشتی مردم اولویت کشور است و باید همه ظرفیت ها در جهت بهبود این امور بکار گرفته شوند.
وی افزود: همه مسئولان دستگاه های اجرایی ،قوه مقننه و قضاییه باید در کنار همدیگر در جهت پویایی اقتصادی رونق شغلی و افزایش تولید تلاش ، تعامل و همکاری داشته باشند.
معاون مالی ،پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه همچنین با اشاره به موقعیت و مزیت های اقتصادی شهرستان مرزی ملکشاهی گفت: باید متناسب با مزیت های ملکشاهی سرمایه گذاری در ان صورت گیرد.
وی از مسئولان شهرستان خواست با تعامل و همدلی در ایجاد فرصتهای شغلی و بسترهای تولید و جذب سرمایه گذار تلاش مضاعفی داشته باشند.
معاون مالی ،پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه خاطر نشان کرد: با توجه به الزامات و نیازها، حوزه قضایی شهرستان ملکشاهی در بخش های مختلف دادگستری ، دادسرا و شوراهای حل اختلاف به لحاظ کمی و کیفی توسعه خواهد یافت.
فرماندار ملکشاهی نیز در این جلسه با اشاره به ایثارگری مردم این شهرستان در دوران دفاع مقدس و تقدیم صدها شهید و جانباز و آزاده و رزمنده گفت: این مردم ولایت مدار با ساده ترین سلاح ها داوطلبانه راه نفوذ و تجاوز نظامی دشمن بعثی در سخت ترین و حساس ترین دوران بستند و جانانه پای آرمان های انقلاب ماندند و خواهند ماند.
اسد قاسمی بااشاره به ظرفیت های شهرستان در حوزه کشاورزی ،دام و طیور و باغداری اظهار کرد: در چند سال گذشته این شهرستان قطب تولید میوه ، عسل و دیگر فراودهای کشاورزی و دامی بوده به گونه ای این حوزه سهم قابل قبولی در گردش اقتصادی و افزایش سطح معیشت مردم شهرستان داشته است.
وی افزود : البته این شهرستان فاقد زیرساختهای مهم عمرانی و توسعه ای وصنایع تبدیلی مرتبط است که باید مسئولان در سطح ملی به لحاظ اعتبارات عمرانی نظر مساعدی به این شهرستان داشته باشند.
رئیس دادگستری شهرستان ملکشاهی نیز در این جلسه گفت: برغم محدودیت های نیروی انسانی و اداری و کمبود فضاهای اداری ، بخش قابل قبولی از نیازهای مردم در حوزه قضایی را به خوبی پوشش داده اند .
طالب ده گنبدی با اشاره به تعامل خوب مسئولان اجرایی و قضایی در سطح شهرستان افزود : دغدغه همه مسئولان برطرف کردن مسائل و مشکلات عمومی مردم است و دادگستری شهرستان نیز در این راستا اهتمام وهمکاری لازم با مردم و دیگر مسئولان خواهد داشت.
رییس و معاونان قوه قضاییه صبح امروز چهارشنبه در قالب سفری 2 روزه وارد استان ایلام شدند.
خبرنگار : روح اله احمدی **انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
/6034/7179
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.