حجت هادیزاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای اصلاح و آسفالت این مقدار جاده در مسیرهای چم شالان و ابطاف به سمت مسیر مواصلاتی دشت عباس 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات ادارات راهداری و حمل و نقل و راه و شهرسازی آبدانان هزینه شده است.
وی افزود:از مجموع 170 کیلومتر جاده های اصلی و فرعی بخش کلات مورموری 80 درصد آن بازسازی، بهسازی ، خط کشی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی صورت گرفته است.
بخشدار کلات مورموری یادآور شد: عملیات احداث شبکه گاز خانگی 15روستای این بخش توسط پیمانکار آغاز شده و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری 70 درصد این روستاها گازدار شوند.
هادیزاده خدمات عمرانی و آبادانی دولت تدبیر و امید در مناطق محرومی مثل مورموری را بی نظیر دانست و اضافه کرد: عملیات احداث زمین چمن مصنوعی شهر مورموری در زمینی به مساحت یک هزار و 500 مترمربع آغاز شده که با تکمیل و راه اندازی آن بخش زیادی از مشکلات ورزشکاران این منطقه مرتفع می شود.
هادیزاده اضافه کرد: برای احداث و تجهیز این زمین چمن مصنوعی هشت میلیارد ریال از محل اعتبارهای اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در مدت 14ماه هزینه می شود.
بخش 12 هزار نفری کلات مورموری در 55 کیلومتری جنوب شرق آبدانان قرار دارد.
خبرنگار: سید حرمت الله موسوی مقدم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7174/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.