قدرت الله شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان البرزروز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: احداث 4 خانه جوان در شهرستان های کرج، فردیس و ساوجبلاغ در دستور کار قرار گرفته که با واگذاری زمین، عملیات اجرایی آنها شروع می شود.
وی اضافه کرد: استاندار البرز برنامه های خاص و ویژه ای برای حمایت از اشتغال و ازدواج جوانان در استان دارد که به همین منظور به اداره کل مسکن، راه و شهرسازی ابلاغ کرده اند تا زمین مورد نیاز برای احداث این 4 خانه اختصاص یابد.
شمیرانی گفت: برای احداث این خانه های جوان حدود 5 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و ملی ابلاغ شده است.
وی با بیان اینکه بیشترین تعداد سازمان های مردم نهاد در سطح کشور در البرز هستند افزود: تا پایان سال جاری ٢٥سازمان مردم نهاد دیگر نیز به آن اضافه می شوند.
شمیرانی گفت: با توجه به کسب رتبه اول حوزه جوانان البرز در سطح کشور و دارا بودن بیشترین سمن جوانان، اعتبارات ویژه ای به صورت ملی به استان اختصاص می یابد که طی ١٠ روز آینده ابلاغ و تخصیص صد در صد می شود.
شمیرانی با بیان این که فعال سازی بیش از پیش ستادهای ساماندهی امور جوانان استان و شهرستان ها در دستور کار حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان است' تصریح کرد: اصلاح بذر سمن جوانان البرز جواب داد.
وی از برنامه ریزی آموزش های پیش از ازدواج ویژه ١٨هزار زوج البرزی خبرداد و خاطر نشان کرد: راه اندازی ٥ مرکز خصوصی مشاوره ازدواج، راه اندازی مجمع خیرین ازدواج در شهرستان ها و آموزش ١٥٠ مدرس دوره های قبل از ازدواج، از جمله اقدامات مهم، اداره کل ورزش و جوانان در حوزه ازدواج بوده است.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.