به گزارش ایرنا، پارسا جهانی به جای هادی رستمی به سمت شهردار ایوان و مسعود حاتمی به جای کامران حسنی به عنوان شهردار شهر زرنه منصوب شد.
فرماندار ایوان در این آیین گفت: بیشترین مراجعه مردم برای حل مشکلات به شوراهای اسلامی و شهرداری ها صورت می گیرد که باید هدفمند شود چرا که مردم نقش بزرگی در مسیر توسعه ایفا می کنند و جلب مشارکت آنها و سایر دستگاه ها می تواند به رفع مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن منجر شود.
احسان اکبری به مشکلات عمران شهری و نیاز به توسعه و ارتقای زیرساخت‌ها و مبلمان شهری در ایوان و زرنه اشاره کرد و افزود: علیرغم تلاش‌های صورت گرفته در 2 سال اخیر و اقدام به ترمیم، بهسازی و آسفالت بخش عظیمی از کوچه‌ها و معابر ایوان و زرنه، هنوز هم نیاز به کار بیشتری در این خصوص احساس می ‌شود.
وی تاکید کرد: بهره‌ گیری از خردجمعی در حل مسائل شهری و به ویژه همدلی شورا و شهرداری در جهت توجه به توسعه زیرساخت های شهری ایمن امری ضروری است که باید در این راستا شفافیت مالی و پاسخگویی به مطالبات شهروندی نیز در دستور کار قرار گیرد.
فرماندار ایوان یادآور شد: امیدوارم با راه‌اندازی کارخانه آسفالت شهرداری و بهره گیری از قیر یارانه‌ ای بتوانیم وضعیت خیابان‌ها و معابر شهری را به شرایط مطلوب نزدیک کنیم.
اکبری اضافه کرد: بر اساس قانون، انتخاب شهردار از وظایف شورا است و ضمن احترام به رأی و انتخاب شوراها، انتظار داریم شهرداران با صداقت و نهایت تلاش خود به این حسن نیت و انتخاب آنان پاسخ دهند و با هماهنگی و همدلی با یکدیگر در راستای خدمات رسانی مطلوب و عمران شهری تلاش کنند.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام نیز در این آیین گفت: شوراها و شهرداران، قانون را مبنا و اساس کار خود قرار دهند و با وفاق و همدلی در مسیر عمران شهری و توسعه زیرساخت‌ها و اولویت‌بندی نیازهای شهری بکوشند .
عباداله باقری افزود: امسال بیش از 43 میلیارد ریال برای شهر ایوان و 12 میلیارد و 500 میلیون ریال برای شهر زرنه منظور شده که از این میزان تاکنون 28 میلیارد ریال برای ایوان و 9 میلیارد ریال نیز برای شهر زرنه محقق شده است.
شهرستان ایوان با جمعیت 55 هزار نفر در 35 کیلومتری استان ایلام قرار دارد.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.