کتایون خراسانزاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عوارض یکی از مهمترین منابع درآمدی شهرداری ها است و پرداخت بموقع عوارض های شهری از سوی شهروندان می تواند زمینه خدمات رسانی بهتر را فراهم کند.
وی اظهار کرد: شهرداری ها هر سال در راستای مشارکت بهتر شهروندان در پرداخت عوارض در ماه های پایانی سال اقدام به اعمال تخفیف عوارض می کنند که این کار علاوه بر مراجعه شهروندان در ماه های پایانی سال به ضرر مودیانی نیز که در ابتدای سال اقدام به پرداخت عوارض می کردند بود.
مدیر اداره درآمدهای عمومی شهرداری سنندج ادامه داد: امسال در راستای بهره مندی تمامی شهروندان از تخفیف های اعمال شده و ترغیب شهروندان به پرداخت عوارض از ابتدای سال و با مصوبه شورای شهر این تخفیف در قبض ها اعمال شد.
وی با بیان اینکه تخفیف 15 درصدی عوارض برای جرائم کمیسیون ماده 100 اعمال نمی شود افزود: برای عوارض نوسازی به صورت سالیانه نیز طبق قانون تخفیف دائمی 10 درصدی وجود دارد که برای همه مودیان خوش حساب اعمال خواهد شد.
خراسانزاد اظهار کرد: اگر عوارض نوسازی در طول سال پرداخت نشده و به سال بعد موکول شود نه تنها شامل تخفیف نشده بلکه مشمول جریمه 9 درصدی بابت یک سال تاخیر نیز خواهد شد.
وی همچنین یادآور شد: بدون شک بجز این تخفیف 15 درصدی که از ابتدای سال جاری اعمال شده، تاپایان سال هیچ گونه تخفیف دیگری نخواهیم داشت.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با جمعیتی در حدود 500 هزار نفر با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: امید بهمنی
7348/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.