به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ صفرعلی کرمی اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو و شکایت مالباختگان ، موضوع توسط پلیس آگاهی شهرستان مهران در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: سرنخ هایی از فعالیت یک سارق سابقه دار در این پرونده با تحقیقات و بررسی های به عمل آمده توسط پلیس به دست آمد.
جانشین انتظامی شهرستان مهران یادآور شد: با شناسایی متهم در یک عملیات غافلگیرانه پلیس وی را دستگیر که در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 10 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرده است.
سرهنگ کرمی تاکید کرد: متهم در ساعات خلوت و نیمه شب با پرسه زدن در معابر ، خیابان ها و کوچه های خلوت و شناسایی خودروهای فاقد سیستم امنیتی ، اقدام به باز کردن درب خودرو به سرقت بردن محتویات داخل آنها کرده که با هوشیاری ماموران آگاهی شهرستان پرونده سرقت آنها بسته شد.
وی به شهروندان توصیه کرد: از رها کردن وسیله نقلیه خود در معابر حتی برای لحظه کوتاه و گذاشتن اشیاء قیمتی و وجه نقد داخل اتومبیل خودداری کنند.

** توقیف 15 دستگاه موتورسیکلت متخلف در دهلران
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران با اشاره به اجرای طرح پاکسازی پارک ها و تفرجگاه ها گفت: در اجرای این طرح 15 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.
سرهنگ منوچهر مکی افزود: ماموران انتظامی شهرستان دهلران در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، کاهش آسیب های اجتماعی و پاکسازی مکان های عمومی و تفرجگاه های سطح شهر دهلران و برخورد با رانندگان و راکبان متخلف و مقابله با موتورسیکلت های حادثه ساز، این تعداد موتورسیکلت را توقیف و روانه پارکینگ کردند.
وی یادآور شد: ماموران با هماهنگی و دستور دادستان دادسرای شهرستان دهلران این موتورسیکلت ها را توقیف کردند.
این مقام ارشد انتظامی گفت: ایجاد مزاحمت برای خانواده ها، همراه نداشتن مدارک، فاقد پلاک و انجام حرکات نمایشی و خطرناک از تخلفات راکبان این موتورسیکلت ها بوده است.
سرهنگ مکی با تاکید بر استمرار اجرای این طرح گفت: پلیس با اعمال طرح های مختلف با مجرمان و بر هم زنندگان امنیت و آسایش مردم قاطعانه برخورد می کند و سامانه فوریتی ۱۱۰ تمام وقت آماده رسیدگی به خواسته های شهروندان است.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.