به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد امرایی شامگاه یکشنبه در اجتماع بزرگ بسیحیان چرداول اظهار کرد: بسیج مقدمه تشکیل حکومت امام زمان (عج) است و امروز عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی مرهون تفکر بسیج و بسیجی است.
وی افزود: تشکیل بسیج به فرمان معمار بزرگ انقلاب الهام گرفته از تفکر اسلامی است و این خط و مشی به عنوان سدی محکم در برابر دسیسه های استکبار و شیاطین زمان باعث ناکامی آنان در رسیدن به نیات شومشان شده است.
امام جمعه چرداول به پیروزی جبهه مقاومت در عراق و سوریه اشاره کرد و یادآور شد: استکبار در راستای ضربه زدن به ایران و اسلام انواع گروهک های آدم کش را در قالب داعش تجهیز کردند، ولی جمهوری اسلامی با تفکر بسیج و سپاه 2 کشور مورد تجاوز داعش یعنی عراق و سوریه را در برابر آنان ایستادگی ،مقاومت و محافظت کردند و با درایت و تدابیر رهبری فرزانه انقلاب امروز این غده چرکین به اضمحلال و نابودی رسیده است.
حجت الاسلام امرایی تاکید کرد: گروهک تروریستی داعش علیرغم مجهز شدن به انواع حنگ افزارهای روز دنیا و حمایت های لجستیکی ابرقدرت های مدعی حقوق بشر اقدام به رعب و وحشت قتل عام فجیع مردم بیگناه می کند که تازه ترین نمونه آنرا در مصر که منجر به کشته شدن بیش از 230 نفر انجامید، شاهد بودیم.
وی اضافه کرد: داعش با حمایت آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل دلخراش ترین جنایت ها را انجام دادند و با تصرف بیش از 5٠ درصد خاک عراق و سوریه می رفت که یک حکومت تروریستی ایجاد کند ولی ایثار ، مقاومت و تفکر بسیجی داعشیان را به اضمحلال و فلاکت رساند و جشن پیروزی مقاومت را برای مسلمانان با تفکر و راه بسیج به ارمغان آورد.
فرماندار چرداول نیز در این همایش بزرگ بسیجیان گفت: یکی از الطاف الهی به انقلاب اسلامی تشکیل بسیج و تفکر بسیجی است و در تفکر امام بسیج یک نهاد اجتماعی برای برآورده کردن نیازهای مردم است.
مراد یگانه یادآور شد: در هشت سال دفاع مقدس بسیج اداره کننده جنگ بود و جنگ تحمیلی و پیروزی های آن مرهون تفکر بسیجی است و ثابت کرد توان مقابله با بزرگترین تشکیلات بزرگ نظامی دنیا را دارد.
یگانه تاکید کرد: بسیج در عرصه های مختلف بویژه عرصه سازندگی پیشقراول است و خیلی از کارهای بزرگ عمرانی و سازندگی توسط بسیج انجام می پذیرد.
وی با تبریک پیروزی جبهه مقاومت در برابر داعش و درود بر روح شهدای مدافع حرم گفت: وحدت باید سرلوحه کار همه قرار گیرد و شهدای مدافعین حرم راه و رفتارشان برگرفته ازتفکر ناب بسیج بود و نشان داد تفکر بسیجی راه و ملجا نجات مظلومین در برابر زیاده خواهی دشمنان است و ایران امروز لنگرگاه ثبات و امنیت خاورمیانه است که این نیز مرهون خون شهدا و تفکر مقاومت و بسیج است.
وی ادامه داد: تفکر بسیج به عنوان یک چتر بزرگ همه اقشار مردم را در زیر حمایت خود قرار داده است و بسیج وابسته به هیچ تفکری نیست و همه را در بر می گیرد.
خبرنگار: رضا آزادی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7176/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.