به گزارش روز شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حمید فتاحی اظهار کرد: در پی تماس یکی از مالکان فروشگاه های شهر ایلام با سامانه 110 مبنی بر وقوع یک فقره کلاهبرداری با استفاده از اسکناس جعلی بلافاصله یک تیم عملیاتی پلیس به محل اعزام شد.
وی ادامه داد: تیم عملیاتی و مأموران تجسس کلانتری 12 در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و افراد کلاهبردار را غافلگیر و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی ایلام تاکید کرد: در این مأموریت 2 نفر کلاهبردار دستگیر و در بازرسی اولیه از آنها مبلغ 10 میلیون ریال اسکناس جعلی 500 هزار ریالی جدید کشف شد.
سرهنگ فتاحی ضمن اشاره به سرعت، دقت و قدرت پلیس گفت: پلیس با اقتدار آماده کمک رسانی، برخورد با جرائم و ارائه خدمات پلیسی به شهروندان در هر ساعت شبانه روزی است.

** آغاز ثبت نام متقاضیان گواهینامه رانندگی فاقد کارت پایان خدمت سربازی

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از آمادگی آموزشگاه های رانندگی سطح استان برای ثبت نام ازمتقاضیان اخذ گواهینامه رانندگی فاقد کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی از یکم آذرماه خبر داد.
سرهنگ محسن ناصری اظهار کرد: برابر ابلاغیه صادره از پلیس راهور ناجا و در راستای اجرای ماده 54 قانون بیمه اجباری خسارت وارده به شخص ثالث از تاریخ اول آذر 96 ثبت نام برای اخذ گواهینامه رانندگی نیازمند کارت پایان خدمت و معافیت سربازی نیست.
وی با اشاره به آمادگی 22 آموزشگاه در سطح استان برای ثبت نام از متقاضیان گواهینامه رانندگی فاقد کارت پایان خدمت سربازی گفت: حذف شرط وضعیت خدمت نظام وظیفه برای گرفتن گواهینامه رانندگی شامل انواع گواهینامه پایه سوم ، دوم ، یکم ، ویژه و موتورسیکلت نیز می شود.
سرهنگ ناصری تاکید داد: این طرح شامل آن دسته از دارندگان گواهینامه هایی که به دلیل عدم انجام خدمت سربازی نتوانسته اند گواهینامه خود را تمدید کنند نیز شامل خواهد شد و با اجرایی شدن این طرح شرط نیاز به کارت پایان خدمت سربازی در زمان تمدید و تعویض گواهینامه نیز حذف می شود.
وی افزود: متقاضیان در زمان نام نویسی باید سایر شرایط عمومی و اختصاصی برای اخذ گواهینامه رانندگی را دارا باشند و پس از ارائه گواهی سلامت جسمی و روانی از مراجع صلاحیت دار و ارائه سایر مدراک هویتی اجازه شرکت در دوره های تئوری و عملی رانندگی را پیدا خواهند کرد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: این طرح مورد استقبال افرادیکه تاکنون به علت نداشتن کارت پایان خدمت سربازی موفق به دریافت گواهینامه نشده اند، قرار گرفته است.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.