فریادرس شهبازی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به خسارت دیدگان منازل آسیب دیده ناشی از فرونشست زمین در منطقه چگا در بخش چوار از توابع شهرستان ایلام تسهیلات بلاعوض 50 میلیون ریالی و قرض الحسنه 300 میلیون ریالی پرداخت می شود.
وی همچنین از پرداخت تسهیلات 40 میلیون ریالی به واحدهای مسکونی خسارت دیده ناشی از زلزله 21 آبان در سطح استان خبر داد و افزود: در صورتیکه مناطق روستایی از زلزله‌ اخیر هم خسارت دیده باشند پس از احصاء میزان خسارت‌ وارد آمده توسط تیم های کارشناسی، مطابق قانون تهسیلات دریافت خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، زلزله 21 آبان ماه در شامگاه دوشنبه هفته جاری به برخی از منازل مسکونی و اماکن دولتی در استان ایلام خسارت وارد کرد.
پس لرزه های بعد از این زلزله منجر به رانش زمین در بخش چوار از توابع شهرستان ایلام شد و 6 منزل مسکونی در اثر این پدیده ویران و 100 خانوار دیگر نیز در معرض آسیب جدی قرار گرفته است.
با توجه با اقدام پیشگیرانه دستگاه های اجرایی شهرستان ایلام ساکنان این مناطق قبل از وقوع حادثه به بیرون از منازل هدایت شده و اسکان داده شدند، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.
بخش چوار در فاصله 15 کیلومتری شهر ایلام قرار دارد.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.