به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار خلبان حسین علی مستاجران اظهار کرد: هواپیمایی امسال با تجهیزات جدید و بهره برداری کامل توان رزمی و عملیاتی خود در کنار پلیس های تخصصی در خدمت زائران حسینی(ع) است.
وی افزود: در مرز مهران هفت7 فروند بالگرد، هشت فروند پهباد و یک فروند هواپیما استقرار یافته و در جهت تامین امنیت زائران در طول نوار مرزی و مسیرهای منتهی به شهر مهران ارائه خدمت می کنیم.
فرمانده هوا ناجا با اشاره 21 سورتی پرواز و 41 ساعت گشت هوایی توسط بالگردهای هواناجا در مرز مهران، تاکید کردد: در کنار گشت های هوایی با استفاده از هشت فروند پهباد، پایش تصویری نوار مرزی و مسیر راهپیمایی زائران تا سالن پایانه را انجام می دهیم.
سردار مستاجران یادآور شد: تمامی گشت های هوایی و پایش تصویری نوار مرزی و مسیر پیاده روی زائران ، در راستای افزایش امنیت و احساس امنیت زوار است.
وی با بیان خلاقیت و‌ توانمندی خلبانان های هوا ناجا اضافه کرد: تاکنون هیچ مشکل و حادثه هوایی نداشتیم و بالگردهای ناجا توانایی پرواز در شرایط جوی ناپایدار و سخت را دارند.
مرز بین المللی مهران به عنوان قدمگاه زائران عتبات عالیات از ابتدای ماه صفر تاکنون میزبان بیش از یک میلیون زائر عزادار حسینی بوده است.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.