دکتر کریم لاله ماژین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: روز نخست خدمات رسانی بیمارستان صحرایی تامین اجتماعی استان ایلام با ویزیت بیش از 500 زائر همراه بود اما با توجه به سیل عظیم جمعیت و حجم زائران اربعین، پیش بینی می شود روزانه پذیرای بیش از سه هزار و 500 تا چهار هزار نفر باشیم.
وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده شامل ویزیت، دندانپزشکی، تزریقات و پانسمان، تحویل دارو و خدمات سرپایی است، افزود: نیروهای درمانی در مجموع 120 نفر در سه شیفت این بیمارستان به زائران در پایانه مرزی مهران خدمت رسانی می کنند.
دکتر لاله ماژین تاکید کرد: افرادی که فاقد پوشش بیمه ای بودند و نیاز به خدمات درمانی داشتند در این مدت از خدمات رایگان این بیمارستان صحرایی بهره مند شدند.
وی یادآور شد: تنها پنج مورد بیمار بدحال به این بیمارستان مراجعه کردند که به مرکز درمانی مهران منتقل و تحت درمان قرار گرفته و پس از بهبودی مرخص شدند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام اضافه کرد: در این بیمارستان یک پزشک متخصص و عمومی، دندانپزشک، پرستار، آزمایشگاه، داروخانه و تزریقات و پانسمان خواهران و برادران همچنین نیروهای خدماتی خدمات رسانی می کنند.
دکتر لاله ماژین با بیان اینکه همه مراکز درمانی تامین اجتماعی در ایام اربعین درآماده باش قرار دارند، گفت: سال گذشته در مجموع 18 هزار و 800 بار مراجعه به بیمارستان صحرایی تامین اجتماعی مستقر در مرز مهران داشتیم که پیش بینی افزایش این تعداد دراین روزها می شود.
به گزارش ایرنا، از ابتدای ماه صفر تاکنونحدود یک میلیون نفر زائر از مرز مهران وارد عراق شده اند.
خبرنگار: لیلی خاکی**انتشاردهنده:شهریار حیدری فر
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.