کبری غیاثی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در سومین روز از مسابقات فینال فینالیست های جام جهانی هند، تنها نماینده کشورمان آرمینا صادقیان در رشته تفنگ بادی 10 متر بانوان با راهیابی به فینال رشته تفنگ بادی بانوان توانست با امتیاز 422.3 رکورد جوانان جهان را ارتقا دهد.
وی افزود: این تیرانداز نوجوان موفق شد بالاتر از تیرانداز سنگاپوری دارنده مدال نقره وردکاپ جهانی در جایگاه ششم جهان بایستد.
غیاثی گفت: در این رقابت ها نمایندگان کشورهای صربستان، رومانی و چین به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.
وی یادآور شد: آرمینا صادقیان تیرانداز نوجوان کشورمان در مرحله مقدماتی نیز توانست با امتیاز 422.3 رکورد جوانان جهان را جابه جا کند.
مسابقات فینال فینالیست های جام جهانی با حضور 160 ورزشکار از 45 کشور جهان در شهر دهلی نو - هندوستان برگزار شد.
به گزارش ایرنا، وجود تیراندازان مطرح ایلامی و کسب بیش از 200 مدال رنگارنگ در عرصه های ملی، بین الملی و جهانی از جمله پوریا نوروزیان از اعضای ثابت تیم ملی که در المپیک ریو (برزیل) افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشت و آرمینا صادقیان که از مدال آوران کشور و تیم ملی نشان از ظرفیت ورزشکاران این استان دارد.
آرمینا صادقیان یکی از استعدادهای درخشان تیراندازی در رشته تفنگ و کم سن ترین تیرانداز در رنگینک جهانی با عضویت ثابت در تیم ملی مدال های مختلف ملی و بین المللی کسب کرده و بعنوان عضو ثابت تیم ملی ایران از سن نونهالی تاکنون به اردوی ملی دعوت شده است.
مهمترین مدال این ورزشکار شایسته نشان برنز مسابقات جهانی در کشور آلمان است و مهرماه امسال نیز در مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی در رقابتی تنگاتنگ با حریفان ملی و فینالیست های کشور موفق به کسب مدال طلا شد و صاحب بالاترین رکورد در تمام رده های سنی شده است.
800 ورزشکار زن و مرد در استان ایلام در رشته ورزشی تیراندازی فعالیت ورزشی و مستمر دارند.
خبرنگار: لیلی خاکی** انتشاردهنده: انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.