به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر آبدانان مذاکره با آمریکا را بی فایده خواند و اظهار کرد: پایبندی جمهوری اسلامی ایران به متن و مفاد برجام بارها توسط سازمان های بین المللی مورد تایید قرار گرفته اما سران این کشور استکباری تاکنون دهها مرتبه روح و متن برجام را نقض کرده و بی اعتمادی و عدم پایبندی خود را به این تفاهم بین المللی به اثبات رسانده اند.
وی هجمه علیه سپاه پاسداران را یک دسیسه خباثت آمیز دانست و افزود: این نهاد انقلابی حافظ هویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضامن جریان بیداری اسلامی است که تضعیف آن به نفع هیچ حزب و جناح سیاسی نخواهد بود.
امام جمعه آبدانان برخورد رئیس جمهور آمریکا با برجام را خارج ار عرف موازین بین المللی دانست و اضافه کرد: کمیسیون نظارت برجام و مجلس شورای اسلامی باید در مقابل این اقدامات نابخردانه ترامپ واکنشی جدی، قاطع و پشیمان کننده از خود نشان دهند.
حاجیلری یادآور شد: امنیت موجود کشور یک نعمت عمومی و فراگیر است که بواسطه وحدت و همدلی ملی بدست آمده است و هرگونه خدشه ای از سوی جریان های سیاسی داخلی همچون ریختن آب به آسیاب دشمن است.
تشریح فداکاری های امام سجاد (ع) در توسعه فرهنگ عاشورا، بزرگداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان مدارس ، تبریک روز جهانی پست و تمجید از خدمات کارکنان این نهاد و ضرورت پرداخت مابقی طلب کشاورزان از مهم ترین مطالبی بودند که مورد تاکید خطیب جمعه این هفته شهر آبدانان قرار گرفت.
خبرنگار: سید حرمت الله موسوی مقدم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7174/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.