به گزارش وز یکشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا همتی زاده گفت: یک دستگاه خودرو کامیونت ایسوزو در این حادثه با یکدستگاه وانت پیکان برخورد کرد.
وی با اشاره به اینکه این حادثه اواخر شب گذشته روی داده است ، افزود: یک نفر در این تصادف جان باخت و 2 نفر دیگر نیز زخمی و روانه بیمارستان شدند.
رئیس پلیس راه ایلام انحراف به چپ کامیونت ایسوزو را علت این حادثه رانندگی اعلام کرد.

** بازگشایی شهرک آموزش ترافیک در ایلام

شهرک ترافیک با هدف آموزش و فرهنگ سازی در بین کودکان و نوجوانان ایلامی در دومین روز هفته نیروی انتظامی بازگشایی شد.
سرهنگ محسن ناصری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در آیین افتتاح این شهرک گفت: نیروی انتظامی کار فرهنگ سازی را در بین دانش آموزان و خردسالان آغاز کرده است و امیدوار است این راهبرد در آینده نه چندان دور نتیجه دلخواه همه را که کاهش چشمگیر حوادث رانندگی است به دنبال داشته باشد.
سرهنگ حسن کاظمی جانشین انتظامی استان ایلام نیز در آیین افتتاح شهرک آموزش ترافیک آموزش و فرهنگ سازی را تنها راهکار کاستن از خسارت های جانی و مالی حوادث رانندگی عنوان کرد و گفت: باید این آموزش ها را از سنین پایه که مستعد یادگیری هستند آغاز کنیم.


** لزوم بهره گیری از ظرفیت معتمدان برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمن

جانشین انتظامی استان ایلام بر لزوم بهره گیری از ظرفیت معتمدان و ریش سفیدان در مقابله با جنگ فرهنگی دشمن تاکید کرد.
سرهنگ حسن کاظمی در نشست شورای معتمد پلیس در شهرستان سیروان اظهار کرد: به دنبال پیروزی انقلاب و سرشکستگی استکبار ، دشمنان درصدد برآمدند تا اقداماتی را علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند که نمونه آن حادثه طبس بود که با امداد غیبی خداوند متعال ناکام ماند.
وی افزود: بعد از آن که در حادثه طبس موفق نشدند جنگ نابرابری را بر ما تحمیل کردند اما این جنگ هم به لطف خداوند نه تنها باعث شکست نشد ، بلکه پیروزی‌های ارزشمندی را نصیب ملت ایران اسلامی کرد.
جانشین انتظامی استان ایلام یادآور شد: پس از آنکه دشمن در جنگ سخت علیه ایران اسلامی ناکام ماند به حربه استفاده از تحریم روی آوردند اما این تحریم‌ها نه تنها خللی در عزم و اراده ملت ایران به وجود نیاورد ، بلکه موجب شد که جوانان ما با بالندگی بیشتر در راه پیشرفت ایران اسلامی گام بردارند.
سرهنگ کاظمی تاکید کرد: دشمن بعد از جنگ سخت و تحریم‌ها که رهبر معظم انقلاب آن را شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و نفود فرهنگی نامگذاری کردند ، امروز نفوذ فرهنگی به عنوان یک جنگ تمام عیار در جامعه حاکم شده است.
وی به نقش بی بدیل معتمدان و ریش سفیدان در این جنگ فرهنگی اشاره کرد و گفت: نقش شما در این زمینه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برجسته و ممتاز است.
وی یادآور شد: ظرفیت بالای معتمدان و ریش سفیدان باعث می‌شود که جرایم به صورت ریشه ای حل شود و کار به برخورد های فیزیکی و انتظامی نینجامد.
سرهنگ کاظمی با تاکید بر استفاده بهینه از ظرفیت معتمدین و ریش سفیدان در حل مشکلات جوانان و از جمله ازدواج و بیکاری، اضافه کرد: امروز مشکلاتی در جامعه وجود دارد که اگر از وجود معتمدان پلیس استفاده نشود به یک چالش بزرگ امنیتی تبدیل خواهد شد.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.