به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در نشست اعضای شورای اداری استان با حضور استاندار جدید اظهار کرد: همه برای کمک و همکاری با استاندار جدید ایلام که فردی با تجربه و توانمند است، باید تلاش کنند.
وی تاکید کرد: همه باید بدانند مسئولیت و پست های اداری روزی به پایان می رسد بنابراین باید اعمال خود را هر روز محاسبه کنند که آیا در جهت رضای خداوند گام برداشته اند.
نماینده مردم ایلام ، سیروان ، چرداول ، ملکشاهی و ایوان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: مدیران استان باید به جای بیان مساله به سمت حل مسائل حرکت کنند.
جلال میرزایی افزود: در شرایط کنونی نیازمند مدیرانی هستیم که علاوه بر آگاهی از مسائل حوزه کاری اهل ریسک باشند و به وضع موجود اکتفا نکنند.
وی یادآور شد: وضع موجود مطلوب نیست و منابع و اعتبارات محدود کشور باید به سمت سرمایه گذاری های سودآور و دارای بازده سوق داده شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم تاکید کرد: در راهبرد توسعه استان باید بازنگری شده و به سمت مزیت های نسبی استان در حوزه های مختلف حرکت کنیم تا امکان سودآوردی ایجاد شود.
میرزایی افزود: در چهار سال گذشته متناسب با شرایط و امکانات خصوصا حوزه اربعین نتوانستیم بهره برداری کنیم.
وی تاکید کرد: ساماندهی زمان برگزاری جلسات اداری خواسته بسیاری از مردم و فعالان اقتصادی و فرهنگی است.
وی یادآور شد: گزارشات اداری نیز باید ارزیابی شود و تنها توجیه عملکرد مدیر نباشد بلکه در کنار موفقیت ها، ناکامی ها و راهکارها نیز گفته شود.
نماینده ایلام با اشاره به شرایط حساس منطقه، گفت: سرمایه ما در مقابل تمامی تهدیدات انسجام ملی است و حفظ این انسجام به عنوان پشتوانه نظام نیازمند ارائه خدمات مناسب به مردم است.
خبرنگار: معصومه امیدی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
6032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.