به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ همزمان با هفته دولت 2 پروژه عمرانی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات، سید حسین هاشمی استاندار تهران، سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار، محمد محمودی شاه‌نشین نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان در شهرستان شهریار افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
براساس این گزارش، باغ پارک امیرکبیر با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و750 میلیارد تومان و پروژه زیرگذر فاز 4 اندیشه با نام «آیت‌اللّه هاشمی رفسنجانی» با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وزیراطلاعات درحاشیه این مراسم با بیان اینکه با شلوغ بازی کاری انجام نمی‌شود عنوان کرد: با تدبیر و مدیریت کار است که می توان اقدامات مفیدی انجام داد، در چهار سال گذشته موانع گسترده‌ای از پیش روی کشور برداشته شد، و البته کار سختی بود؛ اما دولت یازدهم توانست این مهّم را به سرانجام برساند.
علوی گفت: اگر بخواهیم عزّت و بزرگی داشته باشیم، باید وحدت داشته باشیم
وزیر اطلاعات تصریح کرد: امیدواریم کشور همچنان در مسیر پیشرفت قرار بگیرد و عزّت‌مند و مقتدر به سوی اهداف خود پیش رود، که البته این مهّم لازمه‌ای دارد که در ابتدا وحدت، تعاون و دست به دست هم دادن است، البته انتقاد هم خوب است؛ انتقاد در کنار بیان محسنات است که می‌تواند مؤثر واقع شود.
علوی با اشاره به ضرورت وحدت و همدلی اظهار داشت: لازم است همه تحت امر یک فرمانده که همان رهبر معظم انقلاب و ولی همه ما هستند، دست در دست هم کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهیم، و این را باید دانست که هر ملّتی که با یکدیگر اتحاد داشته باشند و با یکدیگر نزاع نکنند، از حرکت باز نخواهند ماند و در مسیر پیشرفت قرار خواهند گرفت و اگر بخواهیم عزّت و بزرگی داشته باشیم، باید اختلافات را کاهش داده و وحدت داشته باشیم تا به بهترین‌ها دست پیدا کنیم.

دولت یازدهم در 2 حوزه امنیت و سلامت خوش درخشید
وی با اشاره به موفقیت دولت یازدهم در 2 حوزه امنیت و سلامت عنوان کرد: همه ما سرباز یک ولی هستیم، و باید در کنار هم قرار بگیریم تا رشد، توسعه عمرانی، رفاهی و خدماتی را به خوبی به عموم مردم ارائه کنیم، و این را باید گفت که دولت یازدهم در 2 حوزه امنیت و سلامت خوش درخشید، که این را مدیون همّت و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و دستگاه‌ها و نهادهای درمانی و بهداشتی هستیم.
وزیر اطلاعات بیان کرد: در عرصه امنیتی به 120 تیم ضربه وارد کرده‌ایم، و همچنان نیز با دقت در حال حاضر به دنبال وارد کردن ضربه به برخی از این تیم‌ها هستیم، که اکنون اشرافی خوبی بر حرکت‌های جریان‌های تروریستی در منطقه داریم، و تحرکاتشان کاملاً رصد می‌شود و در زمان لازم ضربات مهلکی به این افراد زده خواهد شد.
علوی در پایان با بیان اینکه سر سوزنی بر سر پیشرفت، سرمایه‌گذاری، نوآوری‌ها، ارتقاء و آرامش کشور با دشمن مصالحه نخواهیم کرد افزود: مردم این شهرستان‌ها با همت مسئولان و خود مردم باید بیش از پیش رشد پیدا کند، و با توانی که وجود دارد قطعاً شاهد رشد مدیریت مطلوبی در کشور خواهیم بود.
خبرنگار: سیدمجیدبروجردی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/1109/1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.