به گزراش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: دیدگاه های رهبر معظم انقلاب همواره فصل الخطاب همه ما است، در تمام مسائل کلان منطقه ای، ملی و استانی رهنمودهای معظم له مورد توجه و تاکید بوده و دیدگاه دولت و شخص رئیس جمهوری هم در این زمینه همین است.
وی افزود: در مباحثی کلان ملی چون برجام رهنمودهای رهبری همواره مورد توجه و تاکید جدی بوده و در این موارد شخص رئیس جمهوری به تبعیت از معظم له پیشگام بوده و موارد به سرعت وارد فاز عملیاتی شده است.
استاندار ایلام یادآور شد: در مسائل کلان ملی ممکن است افراط و تفریط هایی وجود داشته باشد و مملکت همیشه از این گونه افراط ها لطمه و آسیب دیده است، در این صورت باید دست به دست هم داد و نباید بگذاریم افراطیون از هر جناحی در جهت مخالف نظام گام بردارند.
قاسمی دشتکی تاکید کرد: مملکت ما را خدا، شهدا و رزمندگان بیمه کرده اند، اگر عنایات خداوند نبود کسی فکر نمی کرد که در مقابل رژیم بعثی و 50 کشور اروپایی که از صدام حمایت می کردند بتوانیم کشور را حفظ کنیم.
وی گفت: قبل از پیروزی انقلاب در هر برهه زمانی بر اثر کوچکترین چالش قسمتی از خاک کشور از بین می رفت، جنگ تحمیلی زمانی رخ داد که ما ارتش و سپاه منظم و منجمی نداشتیم، مردم غرق در شادی و پیروزی انقلاب بودند و آمادگی برای مقابله با جنگ وجود نداشت.
وی گفت: اگر عنایت خداوند، رهمنودهای امام راحل، وحدت مردم و ایثار و شهادت طلبی نبود بدون شک انقلاب به بار نمی نشست، این موارد مقوله های مهمی هستند که باید به آنان توجه جدی داشته باشیم چرا که رمز پیروزی ما در این مباحث خلاصه می شود.
استاندار ایلام افزود: ایجاد تعامل، وحدت رویه و همدلی بین مدیران، مسئولان و قشرهای مختلف مردم در راستای تسریع در روند توسعه بخش های مختلف استان ایلام می تواند بسیار موثر واقع شود.
سلیمانی دشتکی اضافه کرد: تعامل به معنای حرف زدن یکسان نیست، به طور قطع اختلفب سلیقه وجود دارد حرکت در مسیر قانون، پرهیز از نظرات شخصی و توجه به معیارهای علمی در بخش های مختلف از مهمترین راه های رسیدن به توسعه است.
وی تاکید کرد: اعمال و فعالیت های خیر خواهانه باید در مسیر رضای خداوند باشد تا پذیرفته شود، همه باید تلاش کنیم تا باقیات و صالحاتی را به یادگار بگذاریم.
وی گفت: باید مدیران شایسته و خوب را تقویت و حمایت کنیم چرا که با استفاده از افراد لایق و کاردان راه هموارتر خواهد شد.
به گزارش ایرنا، استاندار ایلام در نخستین روز کاری خود با حضور در گلزار شهدای شهر ایلام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی دیدار کرد.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی **انتشار دهنده :شهریار حیدری فر
6034/3032
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.