به گزارش ایرنا، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) چرداول در آئین کلنگ زنی ساخت این واحدهای مسکونی گفت: 600 متر مربع زمین برای ساخت این 10 واحد مسکونی تهیه شده و اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 350 میلیون ریال به منظور احداث آنها هزینه می شود.
وی تاکید کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری این واحدها به بهره برداری برسند و 10 خانوار با جمعیت 40 نفر از آن استفاده کنند.
مدیر کمیته امداد چرداول همچنین از واگذاری 35 دستگاه وانت نیسان به مددجویان زیر پوشش این نهاد در شهرستان خبر داد و یادآور شد: برای خرید و تحویل این دستگاه ها در مجموع 12 میلیارد 530 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که 90 درصد اعتبار از محل منابع داخلی امداد و 10 درصد دیگر از آورده متقاضیان تامین شده است.
جمشیدزاده اضافه کرد: این خودروها در راستای تقویت اقتصاد و کسب و کار در روستاهای محروم و همچنین اشتغالزایی پایدار به متقاضیان امداد تحویل داده شده و زمینه اشتغالزایی مستقیم 35 نفر نیز فراهم شده است.
وی یادآور شد: تسهیلات قرض الحسنه با اقساط بلند و از اعتبارات خود کمیته امداد برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده و حتی کسانیکه توان پرداخت 10 درصد آورده را نداشته اند از تسهیلات مناسب امداد بهره مند شده اند.
جمشیدزاده خودکفایی خانواده های تحت حمایت نهاد امداد را از برنامه های راهبری این سازمان دانست و از آمادگی کمیته امداد برای پرداخت تسهیلات و فراهم کردن زمینه اشتغال و خودکفایی و استقلال مالی و اقتصادی خانواده های تحت پوشش و پشتیبانی امداد خبر داد.
وی گفت: طی پنج ماه گذشته 96 طرح اشتغالزایی با اعتبار 18 میلیارد و 250 میلیون ریال در چرداول اجرا شده که زمینه اشتغال قریب به 100 نفر فراهم کرده است.
شهرستان 59 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد .
خبرنگار: رضا آزادی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7176/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.