به گزارش ایرنا، حیدر نعمتی روز چهارشنبه در نشست بررسی طرح های کارشناسی کشاورزی اظهار کرد: طرح هایی که در سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند برخی دارای بدهی معوق هستند، برخی بدون برنامه مبالغ غیر واقعی درخواست کرده و شماری نیر غیر فعال هستند.
وی تاکید کرد: به دنبال آمارسازی نیستیم و اصراری برای پرداخت تسهیلات به طرح هایی که فعال نیستند و هیچ برنامه ای برای فعال سازی ندارند، نداریم.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری ایلام از مسئولان جهاد کشاورزی خواست قبل از اعلام درخواست مجریان طرح ها در نشست های کارشناسی توسط کارشناسان ذیربط بررسی و اطلاعات دقیق آنها اعلام شود.
نعمتی گفت: همچنین در ابتدای هر هفته طرح های متقاضی دریافت تسهیلات برای استعلام بدهی ها به بانک ها ارسال و در پایان هفته با تعیین مبلغ دقیق و کارشناسی شده تسهیلات در نشست مطرح شود.
وی افزود: طرحی که یکبار تسهیلات سرمایه در گردش دریافت کرده طبق قانون نمی تواند تا پرداخت آن دوباره تسهیلات سرمایه در گردش دریافت کند.
وی همچنین از متقاضیان دریافت تسهیلات خواست تا به منظور جلوگیری از رد شدن درخواست خود تسهیلات درخواستی خود را دوباره از بانک اولیه اعلام تا هم در رهن مشترک و ارزیابی وثایق دچار مشکل نشوند و هم سریعتر به تسهیلات برسند.
به گزارش ایرنا در این نشست بیش از 50 طرح کشاورزی برای دریافت تسهیلات مطرح شدند که 46 مورد آنها به بانک کشاورزی معرفی شدند.
خبرنگار: ناهید ابراهیمی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.