مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای حکم قلع وقمع صادره و همچنین اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی ، تغییرکاربری های غیرمجاز در روستای شمس آباد شهرستان اسلامشهر تخریب شد.
محمد رضا امیری افزود: در وسعت 2 هکتار از اراضی کشاورزی روستای شمس آباد اسلامشهر ساخت و سازهای غیرمجاز صورت گرفته بود که اقدامات لازم در این اراضی های باغی و زراعی صورت گرفت.
وی تاکید کرد: با تمام توان با ساخت و سازهای غیرمجاز مقابله می کنیم و در این راستا پیگیر اجرای احکام تخریب صادر شده هستیم.
به گفته امیری، اجرای احکام صادره از سوی مراجع قضایی نیازمند پیگیری و هماهنگی های بسیاری است که کارشناسان حقوقی و نیز کارشناسان امور اراضی شهرستان اسلامشهر مجدانه درصدد انجام آن هستند.
همچنین مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین از آزادسازی 400 مترمربع از اراضی کشاورزی این شهرستان از ساخت وسازهای غیرمجاز خبر داد.
محمد حسین تاجیک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی و نیز اعمال تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری زراعی و باغ ها ، 2مورد از ساخت وسازهای غیرمجاز شهرستان ورامین قلع و قمع شد.
وی خاطرنشان کرد : با پیگیری های مکرر بخش امور اراضی ورامین درجهت متقاعد ساختن متخلفین به جمع آوری ساخت وسازهای غیرمجاز شامل بنا و دیوار کشی در اراضی زراعی و باغ ها ، 400مترمربع از اراضی این شهرستان به چرخه تولید کشاورزی بازگردانده شد.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/1109/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.