به گزارش ایرنا، مجید عسگری روز دوشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: یک طیف انحرافی در جامعه با هدایت رسانه های بیگانه تمام ظرفیت و قدرت خود را بکار گرفته تا با ایجاد افتراق و دوگانگی در کشور چوب لای چرخ دولت بگذارد و فرصت خدمتگذاری به مردم را از ریاست جمهوری بگیرد.
وی مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و افزود: برخی افراد فزونخواه و منفعت طلب شب و روز در تلاش هستند که مصالح جمعی را فدای اهداف شخصی و تبار و جناح خویش کرده و بخاطر رای اعتماد مجدد مردم به دولت دکتر روحانی از مردم ایران انتقام بگیرند.
فرماندار آبدانان با تجلیل از خدمات دفاعی، اقتصادی و عمرانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور اضافه کرد: دولت یازدهم با نهاد مقدس سپاه تعامل سازنده و راهبردی دارد.
به گفته وی، دولت تدبیر و امید ضمن حمایت و قدردانی از نقش مهم سپاه، بر اساس قانون اساسی و نصایح حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری معتقد است که همه نیروهای مسلح با خودداری از ورود به فعالیت های سیاسی و اقتصادی محض، به نقش و رسالت ذاتی پاسداری از انقلاب در مقابل متجاوزان و بدخواهان بپردازند.
وی با تبریک آزاد سازی شهر مهم و استراتژیک موصل بدست نیروهای نظامی و مردمی عراق گفت: این اتفاق شیرین و مسرت بخش، به همه سردمداران استکبار و عیادی منطقه ای آنها اثبات کرد که غول متجاوز استکبار جهانی در مقابل اتحاد و همدلی مردم و دولت عراق به زانو در آمد و مجبور به قبول شکست خفت بار در جریان تجاوز به سرزمین عراق و عقب نشینی از مواضع غصبی شد.
عسگری تاکید کرد: اجرای طرح تولیدی محصولات گلخانه ای به منظور تقویت اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای جوانان تحصیل کرده در این شهرستان در دست اجراست و همه متقاضیان و کار آفرینان می توانند با مراجعه به جهاد کشاورزی از مزایا و تسهیلات اعطایی و کم بهره برای اجرای اینگونه طرح ها استفاده کنند.
وی یادآور شد: به متقاضیان اجرای طرح های تولیدات گلخانه ای بین 100 تا 500 میلیون تومان تسهیلات با سود 12درصد و بازپرداخت دو تا پنج سال مهلت تنفس پرداخت می شود.
خبرنگار: سید حرمت الله موسوی مقدم ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7174/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.