کبری غیاثی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسابقات از یکم تا هشتم تیرماه جاری در رشته های تفنگ و تپانچه با حضور تیراندازان جوان جهان در حال برگزاری است.
وی افزود: آرمینا صادقیان ورزشکار شایسته ایلامی برای کسب سهمیه المپیک نوجوانان 2018 آرژانتین به مسابقات جهانی زول آلمان اعزام شده است.
غیاثی یادآور شد: این ورزشکار بدلیل بوجد آمدن مشکل در صدور ویزای کشور آلمان، تنها 2 ساعت قبل از آغاز مسابقات به محل برگزاری مسابقات رسید تا تیم ایران را همراهی کند ولی با وجود رکورد خوب نتوانست سهمیه المپیک 2018 نوجوانان را بدست آورد.
وی تاکید کرد: بروز این مشکل (تاخیر در صدور ویزا) از طریق فدراسیون تیراندازی کشورمان در حال پیگیری است.
رئیس هیات تیراندازی ایلام گفت: این مسابقات با حضور 522 تیرانداز از 63 کشور جهان از جمله 12 تیرانداز از جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است.
به گزارش ایرنا، وجود تیراندازان مطرح ایلامی و کسب بیش از 200 مدال رنگارنگ در عرصه های ملی، بین المللی و جهانی از جمله پوریا نوروزیان از اعضای ثابت تیم ملی که در المپیک ریو (برزیل) افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشت و آرمینا صادقیان که از مدال آوران کشور و تیم ملی هستند نشان از ظرفیت این رشته ورزشی در استان ایلام دارد.
800 ورزشکار زن و مرد در استان ایلام در رشته ورزشی تیراندازی فعالیت ورزشی و مستمر دارند.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7180/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.