زهرا کریمیان سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: روش چراغ با زمان 20 دقیقه پس از 2 دونده انگلیسی مقام سوم جهان را که بسیار ارزشمنداست برای کشورمان و استان فارس به ارمغان آورد .
وی گفت: روشن چراغ یکی از ورزشکاران مستعد فارس در رشته دو و میدانی است که تاکنون چندین مدال رنگارنگ جهانی را در سال گذشته کسب کرده است .
وی اظهار کرد :کاروان ورزشی ایران در بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا متشکل از 80 ورزشکار زن و مرد است که در رشته های دو و میدانی، پینگ پنگ، شنا، بدمینتون، اسکواش، بولینگ، دارت و پتانگ (پرتاب توپ فلزی) به مصاف حریفان خود می روند.
کریمیان ادامه داد : استان فارس با 19 ورزشکار بیشترین سهمیه را در بین ورزشکاران ایرانی دارد.
او بیان کرد: کلثوم ابراهیمی، الهام روشن چراغ، معصومه رضایی، فرشته فکری، طاهره مهدوی، رها رضایی فرد، سعید سهرابی، علی حسن شاهی، مرتضی فنایی، مبینا رمضانی، سیما کریمی، هایده اسلامی، محمد هادی خشنودی، صمد امین صفایی، کرامت الله خواجه ای، فرشاد زندی، محمد جواد ملاحی، سپهر سپاسی و مجتبی احمدی ورزشکاران شرکت کننده از استان فارس در این مسابقات هستند.
بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا از چهارم تا یازدهم تیرماه (25 ژوئن تا 2 جولای) به میزبانی شهر «مالاگا» اسپانیا برگزار می شود .
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
7368 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.