به گزارش روز سه شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسن کاظمی در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید شهرستان دهلران اظهار کرد: تحقق امنیت اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی نیازمند وجود امنیت در جامعه است .
وی با اشاره به اینکه لازمه امنیت اجتماعی پایدار ، مشارکت آحاد مردم است، افزود: اگر همدلی و تعامل دوسویه بین پلیس و مردم وجود داشته باشد، جامعه به سوی امنیت و سلامت سوق پیدا خواهد کرد.
جانشین انتظامی استان ایلام رد پای امنیت را در پویایی فعالیت های اقتصادی و اجتماعی قابل لمس دانست و تاکید کرد: نیروی انتظامی در این راستا رویکرد جامعه محوری را پیش گرفته است و به خوبی توانسته است نتایج قابل توجهی نیز بدست آورد.
وی امنیت را در استان ایلام مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: دهلران به عنوان وسیع ترین شهرستان استان ایلام با وجود هم مرز بودن با کشور عراق به علت همراهی مطلوب مردم با دستگاههای نظامی و انتظامی از امنیتی مطلوب برخوردار است.
سرهنگ کاظمی در پایان بر تلاش مستمر پلیس برای تحقق امنیت اجتماعی پایدار و حفظ آرامش مردم تأکید کرد.
حجت السلام محسن موسوی امام جمعه دهلران نیز در این مراسم طی سخنانی حفظ امنیت پایدار را در کشور مدیون تلاش های شبانه روزی پلیس و سایر نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: ارتباط خوب قوه قضائیه با ناجا در پیشبرد امنیت در سطح شهرستان دهلران بسیار تأثیر گذار بوده است .
حسین علی موسوی فرماندار دهلران نیز در این مراسم از اعتماد مردم به عنوان سرمایه اجتماعی پلیس نام برد و گفت: استفاده از ظرفیت بزرگان و ریش سفیدان در این شهرستان مرزدار مهم ترین فاکتور برای تأمین امنیت اجتماعی پایدار محسوب می شود.
در این مراسم از زحمت سرهنگ سعید عالی پور فرمانده سابق انتظامی شهرستان دهلران تقدیر و سرهنگ منوچهر مکی به عنوان فرمانده جدید این شهرستان معرفی شد.

* کشف هشت فقره سرقت در بازخوانی پرونده سارق زندانی
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: در بازخوانی پرونده یک سارق زندانی تعداد هشت فقره سرقت دیگر کشف شد.
سرهنگ حمید فتاحی اظهار کرد: به دنبال دستگیری یک سارق حرفه ای و زندانی شدن او به حکم قانون، موضوع پرونده همچنان توسط کارگاهان پلیس آگاهی دردست بررسی بیشتر قرار گرفت.
وی ادامه داد: با مراجعه چند مالباخته و بررسی مجدد پرونده این سارق حرفه ای، با مجوز قضایی تحقیقات بیشتر و بازجویی مجدد از سارق زندانی به انجام رسید.
وی افزود: در بازخوانی این پرونده و بازجویی های مجدد در نهایت متهم به هشت فقره سرقت دیگر اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی ایلام گفت: پرونده جرائم به وقوع پیوسته تا زمان کشف، همچنان در دست بررسی پلیس قرار خواهند داشت.
دریافت کننده: حسن کهزادیان**انتشار دهنده :شهریار حیدری فر
6119/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.