به گزارش ایرنا، علی محمد ذوالفقاری شامگاه دوشنبه در همایش تقدیر از خیران و نیک اندیشان کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: باید کمک به محرومان و نیازمندان بیش از گذشته به یک دغدغه مندی اساسی در بین عموم مردم جامعه تبدیل شود.
وی با بیان اینکه خانواده ها باید اقوام نیازمند خود را در حد توان کمک و یاری کنند، افزود: خانواده های توانگر به جای کمک به کمیته امداد باید دستگیری و رفع نیاز اقوام و آشنایان خود را در اولویت قرار دهند و مترصد حل نیاز و مشکل بستگان و آشنایان خود باشند.
معاون کمیته امداد یادآور شد: نیازمندان جامعه و به ویژه ایتام و خانواده های آنها در تنگنا و مشکلات عدیده ای زندگی روزمره خود را سپری می کنند و این اقشار به توجه ویژه و نگاه و عمل خیرمندانه افراد نیکوکار توانمند نیاز دارند.
ذوالفقاری با اعلام اینکه فقر عوارض مخاطرات جدی و سنگین اجتماعی برای افراد دارد، تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی در سراسر کشور به کمک خیران و نیکوکاران و افراد توانگر داخل و خارج کشور برای کاهش فقر در جامعه نیاز دارد هرچند که میزان فقر و تعداد فقرا زیاد است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام نیز در این همایش اظهار کرد: رضایت مردم به عنوان ولی نعمتان این انقلاب و نظام از خدمتگذاران و مسئولان خود مهمترین دستاورد و موفقیت برای کشور محسوب می شود.
حسن کلانتری افزود: اقدامات کمیته امداد در راستای محرومیت زدایی و کاهش فقر در جامعه قابل تقدیر است و این نهاد تاکنون عملکرد ارزنده و ارزشمندی را از خود ارائه داده است.
وی اظهار کرد: یکی از نقاط قوت و مثبت کمیته امداد جمع آوری و ساماندهی خیرین و افراد نیکوکار و بهره مندی از این افراد برای کمک به نیازمندان و فقرا به شیوه های گوناگون است.
کلانتری یادآور شد: استان ایلام به واسطه درآمد اندک خانواده ها نیازمند نگاه ویژه مسئولان کمیته امداد برای معرفی وضعیت محرومان این استان به خیرین و جذب کمک های بیشتر به نیازمندان است.
به گزارش ایرنا، این همایش در محل سالن همایش های هتل زاگرس و با حضور مسئولان دستکاه های اجرایی و حمعی از خیرین و حامیان ایتام استان ایلام برگزار و در پایان از این نیکوکاران تجلیل شد.
خبرنگار: زهرا موسوی** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
7172/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.