عباس شیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بحث سوال و استیضاح منت محمدی شهردار ایلام به هیچ عنوان در صحن شورا مطرح نشده است و اخبار منتشر شده در این خصوص صحت ندارد.
وی تاکید کرد: هیچکدام از 11 عضو شورای اسلامی شهر ایلام تا کنون درخواستی در خصوص استیضاح و یا سوال از شهردار نداشته اند اما بر اساس قانون وظیفه دارند بر عملکرد شهردار نظارت داشته باشند.
وی یادآور شد: قصد استیضاح شهردار را نداریم اما بنا بر وظیفه قانونی شورا در صورت وجود ابهام و نیاز به بررسی برخی مسائل شهر، شهردار ملزم به پاسخگویی شده است که یک روال طبیعی و عادی در شوراست و ارتباطی با استیضاح ندارد.
به گزارش ایرنا، در روزهای گذشته برخی کانال ها و سایت های خبری شایعاتی را در خصوص تصمیم شورا برای استیضاح شهردار ایلام منتشر کردند که با توجه مدت زمان بسیار کم باقیمانده از عمر چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با واکنش مردم مواجه شد.
شورای اسلامی شهر ایلام در چهارمین دوره فعالیت خود سه شهردار شامل خالق منصوری، حبیب اله منصورپور و یزدان قبادیان را عزل و استیضاح کرده است به همین دلیل انتشار اخباری در خصوص استیضاح شهردار فعلی ایلام با واکنش منفی مردم مواجه شد.
دوره چهارساله شوراهای اسلامی شهر و روستای چهارم در تاریخ ۱۳ مرداد ماه پایان می‌یابد و از ۱۴ مرداد ماه ۹۶ پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز به کار می‌کند.
بر اساس نتایج سرشماری سال 95 حدود 180 هزار نفر از جمعیت 235 هزار نفری شهرستان ایلام به عنوان مرکز استان در شهر ایلام سکونت دارند.
خبرنگار: معصومه امیدی** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
6032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.