سیروس مرادحاصلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان اعتبار نسبت به سال گذشته رشدی در حدود 100 درصد داشته و می تواند برای پیشرفت و توسعه بیشتر شهرستان موثر باشد.
وی افزود: اعتبارات حاصل از منابع گاز و نفت به شهرستان در سال 95 مبلغ 10 میلیارد و 510 میلیون ریال بود که این اعتبار در سال جاری به 69 میلیارد و 395 میلیون ریال رسیده و رشد هفت برابری داشته است.
مرادحاصلی به اعتبارات تملک دارایی شهرستان نیز اشاره کرد و یادآور شد: اعتبارات تملک دارایی از 44 میلیارد و 990 میلیون ریال سال 95 به 45 میلیارد و 787 میلیون ریال در سال جاری افزایش یافته است.
فرماندار بدره در مورد اعتبارات ماده 180 شهرستان نیز تاکید کرد: وضعیت اختصاص بودجه ماده 180 هنوز به شهرستان ها ابلاغ نشده ولی امیدواریم با وجود منابع حاصل از این بند بتوانیم برای اهداف پیش بینی شده در کمیته برنامه ریزی شهرستان گام های موثری برداریم.
وی با اشاره به اولویت های مهم کاری شهرستان در سال جاری گفت: مهمترین اهدافی که در کمیته برنامه ریزی بدنبال آن هستیم توجه به اشتغال، جلوگیری از مهاجرت، گسترش امکانات در بخش های کشاورزی و دامپروری، توسعه راه ها و امور آموزشی و فرهنگی است.
مرادحاصلی اضافه کرد: ایستگاه های پمپاژ آب به دشت های زید، تلخاب و زرانگوش که زیر ساخت های آن آماده است جزء مهمترین برنامه های توسعه ای در شهرستان است و امیدواریم با اختصاص بودجه لازم در سال جاری گام مهمی برای تحول در بخش کشاورزی فراهم کنیم.
به گزارش ایرنا، شهرستان بدره مطابق آمار رسمی نفوس و مسکن سال 1395 دارای چهار هزار و 311 خانوار و 15 هزار و 614 نفر جمعیت است که از این تعداد چهار هزار و 278 نفر شهری و 11 هزار و 336 نفر روستایی هستند.
بدره در 87 کیلومتری ایلام قرار دارد و دارای دو بخش مرکزی و هندمینی است.
خبرنگار: ناهید ابراهیمی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7177/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.