به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ، متن بیانیه به شرح زیر است :
'بیست و هشتمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حالی فرا می رسد که جهان شاهد نفوذ پیام های حیات بخش انقلاب اسلامی ایران که محصول اندیشه های نافذ و دوراندیشانه شخصیتی است که بی تردید باید ایشان را معجزه قرن نامید.
امام خمینی (ره) در حقیقت حماسـه‌ساز بـزرگ تـاریخ معاصـر محسوب می شود که با استقرار حکومتی مبتنی بر آموزه های دین مبین اسلام و کلام وحی موجبات فراهم آوری زمینه های لازم برای الگوگیری ملت های آزادی خواه در مبارزه با نظام سلطه و استکبار را فراهم آورد.
نقش¬ آفرینی‌های بی نظیر امام راحل در استمرار انقلاب اسلامی و خنثی‌سازی توطئه‌های فرا روی جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست و ایشان توانستند مسیر سعادت و رستگاری را بر مبنای آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) و تجارب تاریخی بشریت، فراروی ملت بزرگ ایران و دیگر جوامع و ملل آزاده جهان قرار دهند.
بی تردید باید گفت ریشه پیروزی و به ثمر نشستن نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی در مبارزات مردمی به ویژه در قیام خونین پانزدهم خرداد سال 1342 که نقطه عطفی است در تاریخ معاصر نهفته است.
قیامی که برخاسته از پیوند معنوی توده های عظیم مردم و واکنشی از احساس عمیق مذهبی ملّت که بر ضد ظلم و ستم بود و برای همیشه تاریخ ماندگار شد.'
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از عموم مردم انقلابی و معتقد به نظام و انقلاب اسلامی دعوت می کند تا با حضور پرشور و شعور خود در آیین های بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد 42 ، عزم و اعتقاد راسخ خود در راه دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی و وفاداری به آرمان های امام (ره) و شهدای گرانقدر را به نمایش بگذارند.
مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) ساعت 19 عصر روز شنبه 13 خردادماه با سخنرانی دکتر حسین مظفر معاون نظارت مجلس شورای اسلامی در محل مسجد صاحب الزمان (عج) ایلام و آیین گرامیداشت شهدای قیام خونین 15 خرداد 42 و شهدای بمباران هوایی 15 خرداد سال 61 ایلام نیز ساعت 19 عصر روز یکشنبه 14 خردادماه در محل حسینیه اهل البیت (ع) ایلام برگزار خواهد شد.
خبرنگار : آزاده خرم ***انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.