به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: امروز روز بزرگی است که مردم قبل از اینکه به کسی رای دهند با اسلام، انقلاب، نظام و ولی فقیه بیعت می کنند.
وی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات فارغ از جناح بندی های سیاسی و اینکه چه کسی رای می آورد، خود یک حماسه بزرگ است که برای دوستداران انقلاب عزت و اقتدار و برای دشمنان نظام یاس و نا امیدی به ارمغان می آورد.
حجت الاسلام امینی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از شرکت همه اقشار جامعه در انتخابات و تلاش و کوشش بسیار مسئولان در جهت آماده کردن شرایط مطلوب برای حضور مردم گفت: نامزدهای انتخاباتی چه ریاست جمهوری و چه شورای اسلامی شهر و روستا که امروز با هم رقیب هستند از فردا بایستی این رقابت ها به رفاقت تبدیل شود.
وی تاکید کرد: نامزدهای پیروز این انتخابات باید قبل از هر چیز به رسالت سنگین خود در قبال مردم و و قول هایی که داده اند متعهد باشند و در راستای رفع مشکلات جامعه تلاش کنند.
امام جمعه ملکشاهی یادآور شد: کسانی که در این انتخابات رای لازم را کسب نمی کنند نیز باید ضمن قدردانی از حمایت های مردم، تعامل و همکاری با افراد پیروز، به قانون و رای و خواست مردم تمکین کنند.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعتی پیش به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.
این انتخابات در 25 شهر و 368 روستای استان ایلام با جمعیت 580 هزار نفر برگزار می شود.
425 هزار نفر از جمعیت استان ایلام واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند و شهرستان ایلام بیشترین و شهرستان سیروان کمترین تعداد واجدین شرایط را دارند.
خبرنگار: روح اله احمدی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7179/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.