سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی از همان ابتدای پیروزی شکوهمند نظام تاکنون با بینش و بصیرت بالای خود از همه عرصه های انقلاب و آرمان های آن دفاع کرده اند و فردا نیز اوج این بصیرت والا را در برابر دیدگان همه جهانیان به منصه ظهور می گذارند.
وی افزود: به فرموده رهبر نتیجه انتخابات هرچه که باشد پیروز میدان مردم هستند و عظمت ایران اسلامی به برکت حضور این مردم با بصیرت و با درایت است که هیچگاه انقلاب را تنها نگذاشته اند.
طهماسبی در مورد تامین امنیت انتخابات در استان ایلام هم یادآور شد: سپاه استان برای برگزاری انتخاباتی امن و بدور از هر گونه حاشیه سپاه استان ایلام با همکاری نیروی انتظامی در تامین امنیت انتخابات فردا حضور دارد.
وی گفت: در همین راستا تعدادی از نیروهای بسیج، سپاه و گردان و نیروهای احتیاط را هماهنگ و سازماندهی کرده و از امروز تا پایان شمارش و اعلام نتایج آرا در حالت آماده باش قرار دارند.
وی تاکید کرد: در صورتی که نیروی انتظامی علاوه بر نیروهای سازماندهی شده فعلی بازهم نیاز به افراد بیشتری برای تامین امنیت انتخابات داشته باشد سپاه آمادگی لازم برای به کارگیری نیروهای بیشتر را دارد.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
این انتخابات در 25 شهر و 375 روستای استان ایلام با جمعیت 580 هزار نفری برگزار می شود.
برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان ایلام سه هزار و 77 نفر نام نویسی کردند که پس از بررسی صلاحیت ها از سوی هیات های اجرایی و نظارت در مجموع 97 درصد داوطلبان برای این دوره از انتخابات تایید صلاحیت شدند.
خبرنگار: زهرا موسوی **انتشار دهنده :شهریار حیدری فر
7172/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.