به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالعلی بنکدار، رییس ستاد حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی در استان کرمانشاه ظهر چهارشنبه در نشستی خبری گفت: آقای قالیباف دوباره نشان داد که سرباز ملت و ولایت است و هر زمانی که نجات ایران نیاز به فداکاری داشته باشد، او در این راه پیشقدم بوده است.
او با قدردانی از قالیباف، ائتلاف او با رییسی را 'یک حرکت سنجیده و سبب یک دست شدن جریان منتقد دولت و بالا رفتن امید پیروزی در انتخابات 29 اردیبهشت' توصیف کرد.
محمد رشیدی، مسئول ستاد مردمی تبلیغات انتخاباتی قالیباف در استان کرمانشاه هم در این باره عنوان کرد: برخلاف سال 92 که نامزدهای اصولگرا به وحدت نرسیدند و سبب آزردگی نیروهای انقلابی شدند، این بار قالیباف وحدت را به جریان انقلاب آورد و ثابت کرد که برای سربلندی کشور و نظام از هیچ فداکاری، دریغ نخواهد کرد.
به گفته او، قالیباف از ابتدا هم دنبال سربلندی مردم بود و در زمان سفرش به کرمانشاه هم تاکید کرد که 'هدف من جلوگیری از تکرار دولت یازدهم و هدررفت منابع و سرمایه های کشور است.'
به اعتقاد رشیدی، 'اتحاد قالیباف و رییسی شور و هیجان مضاعفی را در جریان منتقد دولت ایجاد کرده و سبب جهش آرای رییسی در نظرسنجی های 2 روز اخیر و افزایش احتمال پیروزی او در دور اول انتخابات شده است.'
او در پایان از هماهنگی و همسویی ستادهای رییسی و قالیباف در استان خبر داد و گفت: همه ستادهای 2 نامزد با تمام توان در حال تبلیغ و روشنگری در حمایت از رییسی هستند.

**29 اردیبهشت روز جبران و تغییر است
در بخش دیگری از این نشست خبری، بنکدار به اهمیت حضور مردم در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح پرداخت و گفت: هر رای یک امانت در دست تک تک مردم است و باید مطمئن بود که آن را به دست فردی صادق و خدمتگزار بسپاریم.
رییس ستاد رییسی در استان کرمانشاه تاکید کرد: روز 29 اردیبهشت روز جبران و تغییر است.
او از همه مردم استان خواست که در انتخابات حضور پرشور و حداکثری داشته باشند.
بنکدار در ادامه از تلاش های حامیان رییسی در روستاها و مناطق محروم برای 'آگاه سازی و روشنگری' مردم خبر داد و گفت: حدود 25 گروه در روستاها و چند گروه دانشجویی در شهر کرمانشاه در حال روشنگری مردم هستند.
رییس ستاد رئیسی در استان کرمانشاه همچنین از همه مردم خواست که حافظ رای خودشان باشند و از سوءاستفاده برخی افراد متخلف جلوگیری کنند.
مسئول ستاد مردمی تبلیغات انتخاباتی قالیباف هم در این باره با تاکید بر هوشیاری مردم در عین حال اظهار کرد: شورای نگهبان با جدیت بر روند برگزاری انتخابات نظارت دارد و اجازه دست بردن در آرای مردم به نفع هیچ کسی را نخواهد داد.
دوازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 96 به طور همزمان در سطح کشور برگزار می شود.
7444/8066 خبرنگار:عبدالله الماسی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.